Na Twitteru je objavljena fotografija 'iskrene isprike' jednog trgovačkog lanca svojoj mušteriji koja je postala predmet sprdnje na društvenim mrežama.
"Ovim putem Vam se još jednom želimo ispričati zbog neugodnosti koje ste doživjeli nakon kupovine i neljubaznosti našeg djelatnika mesnice. Cilj nam je našu uslugu i ponudu organizirati na zadovoljstvo svih naših kupaca... Kao mali znak isprike, darujemo Vam simboličan poklon bon u iznosu od 10 kuna", piše između ostalog u isprici Kauflanda.
Korisnik 'Basil Fawlty' je uz objavu isprike napisao i 'Ono kad žena kod kuće skužii da joj je mesar podvalio (uz seksistički komentar o 'ženama kojima je nemoguće ugoditi') pa napiše reklamaciju Službi za korisnike. Kao odgovor stiže isprika uz bon od 10 kuna. Bravo Kaufland, bilo bi vam bolje da ste samo na isprici ostali'.