Davno je prošlo ono vrijeme kada se na poslu očekivalo da smo svi isti, bez nekih upečatljivih detalja na odjeći ili živih boja. Iako neka zanimanja zahtijevaju stroga pravila odijevanja, neka su slobodnija po tom pitanju pa možemo izraziti svoju kreativnost.
Nova DeLight poslovna kolekcija za proljeće/ljeto 2018. dvojca Ivana Friščića i Željke Molnar unosi osvježenje u naše ormare, a predstavila ju je Mila Elegović koja je ujedno i zaštitno lice kampanje.
Cijela kolekcija napravljena je od prirodnih materijala
„Kad mlad čovjek ima viziju, točno zna kamo ide, na koji način i koji mu je cilj, onda je rezultat svega divan projekt kao što je hrvatski modni brend DeLight. S velikim zadovoljstvom sam prihvatila poziv Ivana Friščića da budem dio ove prekrasne modne priče jer između ostalog dijelimo iste vrijednosti kad je estetika u pitanju, a ne pristajemo niti na kompromise kada su u pitanju kvaliteta materijala i izrada. DeLight komade jako volim nositi jer su neuobičajeni i jako me vesele jer se u njima osjećam posebno.“ – izjavila je Mila.
Kolekcija je cijela napravljena od prirodnih i kvalitetnih materijala poput hladne vune, svilenog brokata, svile i šljokastog materijala, a podstave su viskozne. Krojevi su inspirirani 50-im godinama prošlog stoljeća, naglašavaju obline te ističu ženstvenu figuru.