'računi struje su brutalni' /

Opljačkana Dubrovkinja 'oprala' HEP: 'Previše zaposlenih ovisi o vašim lijenim odlukama i boljenju k*rca'

Image
Foto: Grgur Žučko/PIXSELL

Oštro je osudila takvo postupanje sa svim potrošačima i kako to nije njeno prvo negativno iskustvo s HEP-om.

12.4.2018.
10:01
Grgur Žučko/PIXSELL
VOYO logo

Jedna je Dubrovkinja na društvenim mrežama objavila nevjerojatno priču o lošem iskustvu s HEP-om. Prema njenoj objavi, nepotrebno je platila dodatnih 19 tisuća kuna na uslugu, a kad je uočeno kako je došlo do pogreške odgovoreno joj je riječima – gotovo je sada, platili ste, piše Dubrovački dnevnik.

Njenu objavu pročitajte u nastavku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U prosincu 2016. godine zatražila sam pojačanje struje za praonicu kojoj stalno izbacuje struja jer sam mislila kako smo dosegnuli limit od 22 kW koliko smo kupili prije (38.500 kn, molim lijepo). Predam zahtjev i zaj*bavaju me k'o majmuna, toliko da je moj otac dva puta morao sjesti u auto i voziti za Split i nazad samo da se nađe s vlasnikom prostora kako bi potpisao papir (jer se mora predati original, scan ne vrijedi, a njima ne vrijedi ni naše vrijeme ni naši životi).

'Legende' pojačaju još 11 KW i to platimo dodatnih 19.000 kn. Radi se o drugoj polovici ožujka 2017. godine. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jutros me zove vlasnik prostora kako nikad nije dobio račun za pojačanje struje. Godinu i mjesec dana nakon što je 'usluga izvršena', a još više nakon što smo je platili.

Odem jutros do Elektrojuga, šetaju me od šaltera do soba u nedogled. Tražim ispunjanje zahtjeva i vraćanje 19.000 kuna jer mi navedeno pojačanje uopće nije trebalo, premda su iz HEP-a rekli kako mi treba. Da se razumijemo, i nakon tih dodatnih 11 KW meni je izbacivalo. Imam 33 KW sve zajedno.

Na kraju dođem do osobe koja kaže kako sam u pravu, kako svatko tko ima preko 19.56 kW ne mora plaćati pojačanje po kW nego kako plaća koliko troši jer ulazi u crveni tarifni model. Svakako sam u crvenom jer računi struje su brutalni. Kažem da mi daju zahtjev da ga ispunim te da mi vrate novac i maknu limitator jer mi još izbacuje, a dolazi mi dodatna oprema. 

Hladno mi odgovara: "Gotovo je sad, kad ste već platili".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Je li gotovo? Je li fakat gotovo? Vi ste mi rekli kako moram zakupiti dodatne kW! Kao da se ujutro probudim i na stablu košćele ispred kuće uberem love koliko mi treba za taj dan i ako nekim uhljebima slučajno zatreba, uberem i za njih. 

Još mi kaže kako ne trošimo preko 17 kW, a ja imam 33 kW!," objavila je, između ostalog, Dubrovkinja, piše Dubrovački dnevnik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U nastavku objave oštro je osudila takvo postupanje sa svim potrošačima i kako to nije njeno prvo negativno iskustvo s HEP-om. 

"Radim 15 sati dnevno, osam jer je moje radno vrijeme takvo, a sedam kako bih zaradila i za vaša nikad sita usta. Da ne spominjem kako su mi, nakon što sam platila struju početkom 2016. godine, rekli kako oni neće kopati kabele do trafostanice, jer eto 'nemaju novca' pa sam morala sama naći majstore da kopaju. I platila i njima i HEP-u. Nemate pojma koliko zaposlenih ovisi o vašim lijenim odlukama i boljenju k*rca. Svim ljudima koji rade samnom ponudit ću, umjesto božićnice, jednosmjernu kartu za Irsku, da se razvesele jer u ovoj truležini od političkih igara uhljeba sigurno nema sreće," objavila je Dubrovkinja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo