POPUST -30% /

Obrana i zaštita od trgovina: Podli psihološki trikovi koje trgovački lanci koriste da vam kontroliraju um

Image
Foto: Internet

Većina nas misli da mi imamo prejak um da bi se nas tako olako kontroliralo. Nismo mi tako jednostavni. I onda odemo i kupimo 743 hladnjaka, 50 patlidžana i sok od pljuvačke. Jer smo mi to 'željeli'. Međutim, to nije istina. Nismo niti svjesni koliko podlih trikova ima koji će trgovački lanci spremno iskoristiti da bi vama opustošili novčanik. Zato smo napravili ovaj članak s kojim ćemo vam pomoći da se borite protiv tih trikova. Da biste vidjeli o čemu pričamo, kliknite 'SLJEDEĆA'.

3.7.2019.
12:17
Internet

Cvijeće i kruh

Na ulaz se često stavlja cvijeće i kruh jer je na njima najveći profit, a ljudi si često pomisle 'Zašto ne, dugo nisam curi kupio cvijeće, a voli i kruh' (jer je to normalna stvar koju si svi pomisle). No, stvarno, ljudi će kupiti što god ih prvo zabljesne ako miriše dovoljno ukusno ili izgleda dovoljno lijepo.

via GIPHY

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
2/15
savrseni
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
PRIMJER UPORNOSTI I VIZIJE /

Jedna od najvećih živjela je ispred svog vremena. Njezine trendove i danas slijedimo