Najnovija kampanja dio je nagrađivane serije “Keep Walking”, koja sadrži niz malih filmova koji ukazuju kako nije bitno samo gdje idemo, već s kim idemo, skladu s dugogodišnjom filozofijom brenda.
Radnja najnovijeg filmića, pod nazivom „The Walk“ počinje u Škotskoj, koja je i zemlja porijekla Johnny Walker-a, na njezinim pašnjacima, u pubovima i klubovima, a zatim prelazi na prelijepu terasu splitskog restorana ZOI, da bi završila ponovno u tipičnom škotskom pubu.
Glavna nit vodilja koja se provlači kroz samu radnju jest kako je svaki dan, pa i onaj naizgled najobičniji, prilika za slavlje. Slavlje života, malih stvari te ljudi koji su uvijek uz nas, koji nam pružaju podršku i s kojima zajedno uživamo u ovoj avanturi koju nazivamo život.
ZOI, jedan od najpopularnijih splitskih restorana, poslužio je tako kao idealna kulisa za reklamu „The Walk“. Potvrdu svoje izvrsnosti ZOI je i službeno dobio svega nekoliko mjeseci nakon otvaranja, kada je zaslužio Michelinovu preporuku za 2018. godinu te se tako našao među hrvatskom gastronomskom elitom.
ZOI je savršeno mjesto za istraživanje svijeta čula. Mjesto gdje se glazba, razgovor i zvukovi grada savršeno stapaju dok udobno uživate na terasi, sa čašom vina u ruci i uz svoje najmilije. Jer baš kao u reklami, nije važno samo gdje idemo, već s kim. A ZOI je idealno mjesto upravo za to, slavlje života u njegovoj istinskoj ljepoti.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!