'Ako mogu ja bez janjetine, može svatko', tvrdi Rimac /

'Nemoguća hrana': nova kampanja bezmesnih burgera koju podržava i Mate Rimac

Image
Foto: Twitter

Hoćete li se odreći gušta i podržati kampanju ili Vam je svejedno za 150 milijardi životinja godišnje jer smatrate da je to 'krug života'?

24.5.2018.
20:21
Twitter
VOYO logo

Kalifornijska tvrtka 'Nemoguća hrana', u originalu 'Impossible foods', pokušava nagovoriti ljude da 'zagrizu' na bezmesne hamburgere koji sadrže krumpir, pšenicu, kokosovo ulje kao i neke druge sastojke. Projekt je osnovan 2011. godine, a takvi se 'zalogaji' mogu pronaći u preko 1300 restorana diljem SAD-a, kao i u Hong Kongu, prenosi CNN. Glavna motivacija projektu bila je zaštita okoliša i zdravlja.

Dr. Pat Brown, inače osnivač tvrtke, znanstvenik je, a prethodno je radio kao profesor na odjelu biokemije medicinskog fakulteta na Stanfordu. Stvorio je 'nemoguće meso' bez mesa, što mu je i dalo ime za tvrtku. Kompanija tvrdi kako je ispuštanje stakleničkih plinova ovih burgera oko 87% niže od onih iz redovitih 'kravljih' burgera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brown vjeruje kako će ovi hamburgeri do 2035. godine u potpunosti zamijeniti obične. U Hong Kongu vjeruju da će, uz ovaj projekt, dobro proći i pljeskavice napravljene od soje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upravo je ovu kampanju i njen cilj, podržao i Mate Rimac

"Ja sam meso jeo tri puta na dan. Iz Livna sam, gdje se veličina sreće i zabave mjeri u tome koliko se janjaca okrene tu noć, pa sam svejedno uspio."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Probajte i Vi, kako kaže Rimac, čisto radi brojeva koji nalažu da 150 milijarda životinja ugiba radi našeg 'gušta'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo