Napokon je stigla i u Hrvatsku: Svjetska street art elita predstavila novu Armani Exchange kolekciju

Image

Svjetski poznati protagonisti kampanje obraćaju se mlađoj publici, stvaraju trendove i savršeno tumače vrijednosti branda

26.11.2017.
17:30
VOYO logo

A|X Armani Exchange, najurbaniji brand unutar jedne od najvećih svjetskih modnih grupacija, Armani Grupe, jučer je u zagrebačkom storeu u Arena centru predstavio jedinstvenu kolekciju majica nastalu u suradnji s nekim od najpoznatijih svjetskih street art umjetnika.

Image

Uz Gia Pastorija, jednog od sedam ilustratora koje je Giorgio Armani odabrao za sudjelovanje u ovom projektu, koji je u Armani Exchange storeu pokazao svoju kreativnost te potvrdio zašto ga je časopis Forbes svrstao na listu 30 najutjecajnijih europskih street art umjetnika ispod 30 godine, u ovaj jedinstveni projekt uključili su se i brojni gosti osmišljavajući jedinstvene kreacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Capsule kolekciju koju možete pronaći u Armani Exchangestoreovima u Hrvatskoj, ali i na on-line platformama koristeći hashtag #st_ART, osmislili su mladi, urbani i kreativni pojedinci - Gio Pastori, Matthew Knott, Decue Wu, Qunetin Monge, Van Orton, Jenny Perez, Ale Giorgini – čije ilustracije te grafike svakodnevno koriste neki od najpoznatijih lifestyle brandova.

Kampanja koju predstavljaju velika svjetska imena

Image

Projekt prezentacije i kreiranja jedinstvene kolekcije majica provodi se u preko 200 Armani Exchange trgovina diljem svijeta te donosi iskorak branda k nekonvencionalnom poimanju mode.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

To potvrđuje i aktualna kampanja za jesen/ zimu koja donosi seriju crno-bijelih fotografija britanske glumice i modela Care Delevingne, nizozemskog DJ mogula Martina Garrixa te kineskog pjevača i glumca Lia Yifenga. Svjetski poznati protagonisti kampanje obraćaju se mlađoj publici, stvaraju trendove i savršeno tumače vrijednosti branda.

Image
Image

Njihov ironičan stav blješti kroz snimljene kadrove; a s njihovim izrazima i gestikulacijama slobodno se prepuštaju brandu. Koncept kampanje je jednostavan, ali ipak ima veliki utjecaj: rastavljena slova A i X iz logotipa branda koriste se na inovativan način, jer slova postaju rekviziti u rukama protagonista, poput velikih naočala, vinil ploča, gumenih kugli, piratskih zakrpa i žarulja.

Armani Exchange capsule kolekciju potražite na sljedećim lokacijama: Armani Exchange/ Arena centar, Armani Exchange/ City Center one Zagreb West, Armani Exchange/ City Center one Split.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image
Image
Image
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo