Vremena se mijenjaju /

Muškarci u Hrvatskoj vole tretmane za lice i ne boje se depilacije

Image
Foto: Thinkstock

Danas u Hrvatskoj muškarci koriste sve beauty usluge kozmetičkih salona, kao i masažu, pedikurau i manikuru, depilaciju te tretmana lica i tijela

5.7.2018.
12:47
Thinkstock
VOYO logo

Dugo se vjerovalo kako je njegovanje lice i tijelo muškarcima nepotrebno, što više da je to "ženska posla“ zbog čega su beauty usluge bile u širokom luku izbjegavane. No, posljednjih nekoliko godina sve više u Hrvatskoj se mijenjaju ovi trendovi i shvaćanja – u korist muškaraca koji koriste usluge beauty industrije.

Muškarce ne zbunjuje ni podatak da se većina reklama u beauty industriji odnosi na žene; sve samouvjerenije i češće traže njegu tijela i lica baš za sebe. Tako danas u Hrvatskoj muškarci koriste sve beatuy usluge kozmetičkih salona, kao i masaža, pedikura i manikura, depilacija te tretmana lica i tijela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Struktura kože lica kod muškaraca je 20% deblja nego kod žena. Vezivno tkivo je isprepleteno čvršćom mrežom kolagenskih vlakana. To ne znači da se muškarci ne trebaju brinuti o svojoj koži. S jedne strane, koža kod muškaraca ima veću sposobnost vezivanja vode, zbog čega izgleda čvršće i zategnutije. S druge strane, muška koža ima veći udio masti pa su muškarci skloniji pojavi mitesera i drugih nečistoća – ističe Sanja Buinjac, Loyalty članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, vlasnica Ageness Beauty Instituta Zagreb naglašavajući kako je u hrvatskoj beauty industriji uočen rast muških klijenata i zbog činjenice da muškarci žele sebi sve češće priuštiti dobru masažu ili tretman lica.

Muškarci primarno dolaze u beauty salone riješiti probleme koji imaju, bilo da je riječ o bolovima ili napetost u leđima, vratu pa posežu za masašama ili pak o suhoj ili dehidriranoj koži lica zbog čega žele kvalitetan tretman lica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Men Energy tretman lica

Većina muškaraca traži učinkovito rješenje, kvalitetnu uslugu i individualni pristup da se njihovim potrebama pristupu na jedinstven način. Međutim, najveći problem muške kože, a koji žene ne poznaju, svakodnevno je brijanje. Kroz brijanje koža gubi elastičnost i vlagu. Brijanjem se ne uklanjaju samo dlačice već i površinski sloj kože. To često uzrokuje nadraženost, isušenost i crvenilo kože lica. Muškarcima su stoga potrebni posebni proizvodi i tretmani namijenjeni isključivo njihovoj koži. Proizvodi koji će zadovoljiti potrebe određenog tipa kože – upozorava kozmetičarka Sanja Buinjac.

Muškarci su "dobri potrošači“ beauty usluga i proizvoda, ne libe se pitati za savjete i novitete, rado ih primjenjuju na sebi.

Za beauty uslugama najčešće posežu direktori u bolje stojećim tvrtkama ili njihovi manageri, kao i sami vlasnici tvrtki, koji puno rade i pod stresom su. Beauty usluge koriste muškarci gotovo svih dobnih skupina: od 25 do 65 godina. I sve su brojniji, jer otkrivaju koliko beauty i wellness usluge donose dobrobiti izgledu i zdravlju muškarca. Primjerice, refleksološka masaža pomaže u nizu zdravstvenih problema. Poput glavobolje, dijabetesa i psihosomatskih poteškoća te smanjuje stres i poboljšava ukupni energetski potencijal tijela. Muškarci ju često koriste. Važnost njege kože i tijela kod muškaraca prepoznao je Ageness Beauty Institut koji u ponudi nudi različite tretmane lica i tijela isključivo namijenjene muškarcima. Profesionalni i stručni tim pobrinut će se za zdravlje muške kože uz visokokvalitetne tretmane tijekom kojih ćete se osjećati poput kraljeva – ističe vlasnica Ageness Beauty Instituta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gledajući na sadašnje trendove, potražnja za beauty uslugama namjenjenim muškarcima koji puno rade i pod stresom su ili jednostavno žele poboljšati stanje svoje kože bit će sve veća. Osim specijalizacije u pružanju usluga namijenjenih muškarcima, samo je pitanje vremena i kada će se u Hrvatskoj cijeli beauty saloni otvarati posvećeni samo njima.

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo