Kolekciju odlikuju uniseks, odvažni, ali nosivi komadi koji funkcioniraju od jutra do mraka, te, za ovaj modni dvojac, već prepoznatljiv minimalistički potpis. Raznolike komade, od kombinezona, crop topova pa sve do teških kaputa, povezuju provučene neonske nijanse kao lajtmotiv kolekcije, a pleksiglas detalji su ovog puta dobili sasvim novu ulogu – onu etikete, ili pak cijelog krojenog dijela.
„NEONation je zapravo generacija svih nas – koji smo odrasli u urbanom okruženju u kojem naša osjetila bombardiraju reklame, zvuk i (umjetna) rasvjeta. Inspirirala nas je tehnologija koja je u nestajanju, a to su neonski svjetlosni objekti i fluorescentna rasvjeta – tehnologija koju zamjenjuje novija i elementi koji se trenutno nalaze najčešće u galerijskim prostorima kao alat umjetničkog izražavanja", kažu dizajneri.
"Te elemente vratili smo u suvremeno urbano okruženje i pritom su dobili sasvim novi oblik i kontekst – modnog objekta - istovremeno prenoseći poruku i osvježavajući pamćenje grada u kojem su donedavno neonske reklame bile neizbježne", dodaju dizajneri.