Nove kolekcije i vrhunske modne kampanje dizajnera Ivana Alduka svake godine pružaju sve veći užitak. Najviše iz razloga jer možemo vidjeti njegov dalmatinski «dišpet» kojim tako kreativno prkosi očekivanjima.
Očekivanjima koja imamo o tome kako bi njegove modne kampanje i kolekcije trebale izgledati…i upravo kada smo pomislili da nam stiže još jedna seksi, moćna modna priča, dizajner je u potpunosti zaokrenuo smjer i iznenadio nas svojom pomalo tajanstvenom, melankoličnom, sjetnom i suptilnom kampanjom kojom predstavlja novu kolekciju prepoznatljiva i originalna modnog rukopisa za proljeće/ljeto 2017.
Pomalo sramežljiva, introvertirana, ali nadasve zanimljiva žena u centru je inspiracije nove kampanje naziva «Wallflower» što je termin koji se odnosi na povučenije osobe ne sklone samoopromociji. Ta lagana povučenost nas tjera da ih upoznamo bolje i otkrijemo upravo kao što nas nova nježna Alduk kampanja veseli i potiče da ju isprobamo.
Prepoznatljiva estetika donosi i mnogo novosti
Nova Alduk kolekcija za proljeće/ljeto «Wallflower» donosi preko četrdeset različitih modela kratkih, koktel, midi i večernjih haljina, kombinezona, suknji i jakni. Kolorit je raznovrstan i temeljen na jakim tonovima zelene, crvene, roze, plave i puder, a tu su i crni akcenti koji svakom modelu daju posebno moderan prizvuk.
Prepoznatljiva Alduk estetika u novoj sezoni donosi mnogo novosti – ručno faldane i dorađivane tkanine, laserski vezene čipke, zanimljive duple naramenice, padajuće volane, efektne kombinacije kolorita i ženstvene siluete. Svježa i jaka modna kolekcija je već dostupna u ALDUK showroomu, a uskoro i na alduk.hr.
'Ova kampanja je svježa, drugačija i nimalo Alduk, a opet toliko jako Alduk
"Svaka nova kolekcija, nova kampanja ili sličan kreativni projekt iz mene izvlače najbolje od dizajnera koji uvijek želi predstaviti nešto novo i originalno, ali i nastaviti graditi jednu lijepu modnu priču i karijeru započetu prije skoro deset godina. Estetika i imidž mog brenda je ono što me čini sretnim, ali i odgovornim prema klijenticama te zahtjevnim prema suradnicima jer uvijek želim bolje, posebnije, drukčije... Mislim da je ova kampanja divan primjer tog stvaranja jer je svježa, drukčija i nimalo Alduk, a opet toliko jako Alduk. Cijeli tim je doista napravio izvrstan posao na kolekciji i novoj kampanji i na tome sam im jako zahvalan", izjavio je Ivan.
Kreativni tim koji stoji iza svega
Talentirani fotograf Franjo Matković je još jednom pokazao kako se rade kvalitetne modne priče bazirane na originalnoj ideji, a da se pritom imidžu brenda doda jedna nova estetika i energija. U tome su mu umnogome pomogli profesionalni modeli Talia agencije – Miroslava B. i Lara S.
Za frizuru je zaslužna međunarodna edukatorica Kristina Vugrek iz Keune Akademije, a make-up je djelo vizažistice Mihaele Dodić.