U njoj donje rublje reklamiraju majka i njezina 19-godišnja kći, pozirajući u provokativnim pozama, pa se samo od sebe nameće pitanje - je li to seksi, neukusno ili samo čudno?
Posebnost ove kampanje je i u tome što to nisu profesionalni modeli, nego samo obične žene koje žive u susjedstvu suvlasnice kompanije u New Yorku.
Maayan Zilberman, uz Nikki Dekker, jedna od vlasnica njujorške modne marke za donje rublje i kupaće kostime, objasnila je otkud im ideja.
'Ovdje nije riječ o šoku. Nismo htjeli postići da se ljudi osjećaju neugodno kako bismo isprovocirali dijalog. Samo smo htjeli konfrontirati neka od pitanja o kojima se ne priča dovoljno', izjavila je Maayan za Huffington Post.
Cilj kampanje je potaknuti rasprave o tome kako se mlađe generacije odnose prema starijim generacijama žena i obrnuto. 'Htjela sam da ljudi vide ove fotografije i pomisle: Koja od njih je 'seksi'?'