Crash se trebao zvati Wuzzle
Kada su Universal Interactive Studios inzistirali da se Crash preimenuje u Wuzzle kako bi slatkastim nazivom mamio mlađu publiku, Naughty Dogu se ta ideja nije svidjela. Hvala Bogu.
Tjedan je nekako pun nostalgičnih momenata, pa smo odlučili nastaviti u tom tonu. Ovaj put se posvećujemo igrici koja nam je obilježila djetinjstvo - CRASHU BANDICOOTU. Crash je legendarni protagonist istoimenog serijala videoigara koji je ostao duboko urezan u sjećanja ogromnog broja danas odraslih ljudi u kasnim dvadesetima ili onima malo starijima od 30. Davne 1996. Andy Gavin i Jason Rubin u studiju Naughty Dog, kreirali su jednu od onih priča koje traju vječno. Ako ste imali prve PlayStation konzole, igrali ste Crasha. Mnogim starijim igračima i danas je sinonim za PlayStation igru, platformer i sjećanje na svoje prve gejming korake. Prošle godine je izašla Crash N. Sane Trilogy, kompilacija remastera prvih triju igara Crash Bandicoot, Cortex Strikes Back i Warped, a mi smo se odlučili navesti vam par zanimljivih činjenica o igrici.
Kada su Universal Interactive Studios inzistirali da se Crash preimenuje u Wuzzle kako bi slatkastim nazivom mamio mlađu publiku, Naughty Dogu se ta ideja nije svidjela. Hvala Bogu.