Loreta Gudelj predstavlja novu kampanju za aktualnu kolekciju Perú / Los Andes

Image
Foto: Franjo Matković

Upotrebljeni materijali uključuju izvornu ručno bojanu vunu vicuñe i alpake, ručno tkane vunene šalove koje je za Loré u skladu s motivima Perua, istkala tkalja Ivna Matičec,

8.12.2017.
8:30
Franjo Matković
VOYO logo

Nakon nedavnog uspješnog predstavljanja kolekcije i otvaranja Ljubljana Fashion Week-a, dizajnerica brenda Loré, Loreta Gudelj predstavlja novu kampanju za aktualnu kolekciju Perú / Los Andes. Kao glavnu inspiraciju dizajnerica navodi Peru, Cuzco, te peruanski dio andinske regije koja obuhvaća naslijeđe i manufakturu Inka.

Tradicionalni etnografski motivi te boje peruanske folklorne baštine interpretirani su u suvremenom modnom kontekstu, što je i glavni cilj dizajnerice koja se zalaže za "slow fashion" pristup modi. Loré brend karakterističan je po korištenju ručno izrađenih materijala, te je dizajnerica ovaj put surađivala s izvornim peruanskim tkaljama koji su izradile raznobojne vezene trake koje su upotpunile izvorni dojam kolekcije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upotrebljeni materijali uključuju izvornu ručno bojanu vunu vicuñe i alpake, ručno tkane vunene šalove koje je za Loré u skladu s motivima Perua, istkala tkalja Ivna Matičec, te premium materijale poput merino i moher vune, kašmira, viskoze, svilenog pliša, taft svile, rustičnog samta i nekoliko varijacija debljeg i tanjeg trapera. Vuna alpake, specifična za Ande ima specifičnu rustičnu teksturu koja je dizajnerici poslužila kao središnji motiv kolekcije, te je izradila odjevne prijedloge za zimu koji uključuju predimenzionirane kapute i jakne, kratke vunene jakne, kombinezone, različite modele hlača, haljina i košulja i dugih večernjih haljina.

Novu kolekciju možete naći na Facebooku, Instagramu ili u Loré studiju u Gundulićevoj u Zagrebu

Image
Foto: Franjo Matković

Za vizuale kampanje Perú / Los Andes zaslužan je Franjo Matković s kojim je dizajnerica surađivala i na ranijim kolekcijama, a pozadine je ručno oslikala akademska slikarica Mateja Babić koja je izvorne peruanske vizure prilagodila duhu nove kampanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Franjo Matković

U pozadini vizuala dodane su pjesme na kečuanskom jeziku, tradicionalnom jeziku kulture starih Inka kako bi dodatno naglasile tematsku inspiraciju.

Image
Foto: Franjo Matković

Zaštitna lica kampanje su Lea Tomić i Hana Grizelj (Relatum Model Management), šminku je osmislila Matea Markač, a frizure Vanessa Žigić. Sve lookove su upotpunile cipele iz Mass Hrvatska.

Image
Foto: Franjo Matković

Novu kolekciju možete potražiti na web stranici www.loretagudelj.com, na facebook stranici: https://www.facebook.com/ loretagudelj/, instagram profilu @lorecollections, te u Loré studiju (Gundulićeva 29a).

Image
Foto: Franjo Matković
Image
Foto: Franjo Matković
Image
Foto: Franjo Matković
Image
Foto: Franjo Matković
Image
Foto: Franjo Matković
Image
Foto: Franjo Matković
Image
Foto: Franjo Matković
Image
Foto: Franjo Matković
Image
Foto: Franjo Matković
Image
Foto: Franjo Matković
Image
Foto: Franjo Matković
Image
Foto: Franjo Matković
Image
Foto: Franjo Matković
Image
Foto: Franjo Matković
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo