Trgovina donjeg rublja Figleaves udružila se s agencijom MiLK Models za novu kampanju koja slavi raznolikosti ženskog tijela.
Naziva #beautyhasnobounds, kampanja ima 12 zagovornica pozitivnog mišljenja o svom tijelu i svaka predstavljh različita lica ljepote kroz dob, oblik tijela, etničku pripadnost i invaliditet.
Slaveći žene, snimanje prikazuje vodeće plus-size modele Felicity Hayward i Sonny Turner koje bi promoviraju raznolikost i ljepotu svih oblika i veličina, a Nicky Griffin nosi baklju za zrelu ljepotu.
Pozirajući u crvenom rublju, model s invaliditetom Kelly Knox, pokazala da je jedan ideal standardizirane ljepote stvar prošlosti. Model Jill Kortleve, indijanskog, indonezijskog i surinamskog podrijetla, slavi svoju mješovitu baštinu pokraj Yerime Ko, korejske, japanske i kineske etničke pripadnosti.
“Snimanje izražava naše uvjerenje da su svi tipovi tijela prekrasni", kaže Jenni Burt iz Figleaves za The Independent. "Predani smo pružanju proizvoda za sve žene; bez obzira na njihov oblik ili veličinu, dob ili fazu života."
Ova kampanja dolazi odmah nakon lansiranja Rihannine nove linije donjeg rublja Savage X Fenty koja također nudi pozitivnu poruku o ženskim tijelima kroz opsežni raspon veličina.
Pročitajte još:
- Victoria's Secret prvi put u povijesti objavio neobrađenu fotografiju manekenke
- Skinule sve sa sebe kako bi promijenile vaš pogled na ljepotu
- Fotošopira svoje tijelo kako bi pokazala koliko su ustvari nerealne slike savršenih modela
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!