Na društvenim mrežama počele su se dijeliti fotke billboard plakata za reklamu srpskog brenda sladoleda Frikom koje su prilično zaintrigirale javnost i marketinške stručnjake.
Na jednoj od njih uz sladolede stoji natpis: 'Sladoleda nikad dosta, skočila bih s Pančevačkog mosta', a na drugom 'Jao baš je cakan, kako se lik smeška, prilazim i pitam 'Ko ti liže sneška'?'.
(Foto: Facebook)
![https://scontent.fzag1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/31317953_2032459560117042_6859760334530412544_n.jpg?_nc_cat=0&oh=984d85829ab4d6542759d92b4f91bd3a&oe=5B6D481C](https://scontent.fzag1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/31317953_2032459560117042_6859760334530412544_n.jpg?_nc_cat=0&oh=984d85829ab4d6542759d92b4f91bd3a&oe=5B6D481C)
![https://scontent.fzag1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/31206169_10216187874629580_7953927141794512896_n.jpg?_nc_cat=0&oh=20c8212a323a18fe678caa048273b456&oe=5B99FD70](https://scontent.fzag1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/31206169_10216187874629580_7953927141794512896_n.jpg?_nc_cat=0&oh=20c8212a323a18fe678caa048273b456&oe=5B99FD70)
Dok neki marketinški stručnjaci govore kako im je kampanja odlična, drugi smatraju da je to nedopustivo jer je npr. Pančevački most u Beograd simbol samoubojicama. Treći pričaju kako se radi o fotomontaži nekog FB entuzijasta, a čini se kako su ti potonji u pravu.
Daljnjim istraživanjem došli smo do pojašnjenja kompanije Frikom na njihovom službenom FB profilu:
"Vidimo da je aktualna Frikom billboard kampanja izvjesne pojedince inspirirala da naprave fotomontaže naših rješenja. Podržavamo kreativnost, ali samo kada za cilj ima lijepe stvari i zato s vama dijelimo originalno rješenje koje možete vidjeti na billbordu u Bulevaru despota Stefana. Ipak, ono što ne podržavmo je 'kreativnost' koja propagira prostakluk ili potiče na suicidalno ponašanje i negiramo bilo kakvu povezanost s takvim fotomontažama", napisali su na FB-u.