Jedna od najiščekivanijih kolekcija Aleksandre Dojčinović, ona za predstojeću jesen i zimu, predstavljena proljetos na glamuroznoj reviji na zagrebačkom Glavnom kolodvoru, stigla je koncem kolovoza u prodaju u Lei Lou trgovine u Zagrebu, Splitu i u odabranim svjetskim buticima.
Jesen će biti raskošna uz novu kolekciju Aleksandre Dojčinović koju prati jedinstvena i zanimljiva kampanja
Svaki komad pomno je osmišljen dio zaokružene priče u kojoj ne nedostaje glamura, ali onog lako nosivog i s kojim je zapravo teško pogriješiti, s obzirom da je riječ o kompleksnim haljinama koje su same po sebi dovoljne za ostavljanje dojma.
Slojevitost koju je postigla sjajnim pletivom i poslovnim odijelima s pripadajućim kaputima dala je jednu novu, ozbiljniju dimenziju njezinom brendu Lei Lou.
Bogatstvo kolorita jesensko-zimskih nijansi zaokružuju bunde od bojanog krzna, dugački, vuneni kaputi vezani u struku i ukrašeni čipkastim, krznenim i cvjetnim aplikacijama, ali i novi modeli Lei Lou cipela, čizme preko koljena od najfinije brušene kože te salonke i zimske sandale posute šljokicama.
Nova kolekcija, kao i nekoliko prije nje, prepoznata je i izvan granica Hrvatske i sve je češći odabir zvijezda na svjetskim red carpetima.
Iako i u novoj kolekciji dizajnerica ostaje vjerna svom prepoznatljivom potpisu s prizvukom ženstvenosti, na prvi je pogled jasno da je riječ o njenoj najzrelijoj kolekciji do sada, što najnovija kampanja zorno dočarava.