BeMoreHuman /

Jedinstvene žene koje ohrabruju druge kako bi postale boljom verzijom sebe

Image

Gal Gadot, Danai Gurira, Gigi Hadid, Ariana Grande, Nathalie Emmanuel i Katrin Davidsdottir - mijenjajući sebe, mijenjaju i svijet koji ih okružuje

21.8.2018.
10:16
VOYO logo

Reebok - globalni leader u proizvodnji sportske odjeće i obuće za fitnes, lansirao je slojevitu kampanju slaveći žene koje su doprinijele pozitivnim promjenama u svijetu, svaka na svoj jedinstveni način. Ova kampanja najnovija je etapa u razvoju Reebokovog načela „BeMoreHuman“ koja potiče ljude da budu svoja najbolja verzija u tjelesnom, mentalnom i društvenom smislu.

Glavne protagonistice u kampanji Gal Gadot, Danai Gurira, Gigi Hadid, Ariana Grande, Nathalie Emmanuel i Katrin Davidsdottir - istaknute su umjetnice i sportašice koje progovaraju o vlastitim postignućima i uspjesima te savladavanju svih prepreka kako bi postale najbolja verzija sebe. Ovoj koaliciji snažnih žena u kampanji su se pridružile i utemeljiteljice raznih ženskih organizacija koje i same pomiču granice i ohrabruju druge žene - Reese Scott, osnivačica Women’s World of Boxing; Shannon Kim Wagner, osnivačica Women’s Strength Coalition, Jenny Gaither, osnivačica i izvršna direktorica Movemeant Foundation i Yelda Ali, osnivačica Camel Assembly.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovom kampanjom Reebok nije fokusiran samo na svoje nasljeđe - biti brend usmjeren isključivo prema ženama, nego što je znatno važnije, želi slaviti jake žene koje svojim snažnim porukama inspiriraju druge na djelovanje i to upravo danas kada je najpotrebnije.

Reebok već dugi niz godina svojim kampanjama podržava one koje ohrabruju druge. Učinili smo to još osamdesetih godina prošlog stoljeća kada smo krenuli u stvaranje novog pokreta vježbanja na čelu sa ženama koje su promijenile kulturu samog fitnesa. Tada, baš kao i danas, razvijamo inovativne proizvode za žene kako bi doživjele svoju fizičku, mentalnu i društvenu transformaciju koja se događa dok žive načela kako postati bolji čovjek.“ - izjavila je Melanie Boulden, zamjenica direktora marketinga u Reeboku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Najnovijom kampanjom Reebok posebno podržava dvije organizacije - Movemeant Foundation i The Women’s Strength Coalition. Reebok je u tu svrhu lansirao 10 limitiranih različitih majica, a svaka od njih nosi inspirativnu poruku svake od snažnih žena iz kampanje. Od 15. srpnja do 31. prosinca, odnosno do isteka zaliha, Reebok će donirati 100%-tni iznos od prodaje ovim dvjema organizacijama u jednakom iznosu.

Svi koji žele podržati ili sudjelovati u akciji  ‘Donate in Sweat,’ putem svojih društvenih mreža na  Instagramu ili Twitteru mogu tagati vlastitu fotografiju kako vježbaju, a sve detalje možete pronaći na Reebok.com.

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo