Kada pomislite na tradicionalnu japansku umjetnost, sjetite se krhkoće linija oslikanih bambusa. Haiku koji obilježava fragilnost ljepote u jednoj rečenici ili dvorište koje nekako predstavlja transcendencija svih stvari tako što elegantno predstavi vjetar u krošnjama drveća.
Kod ovih slika, svakako ima "vjetra" u krošnjama, ali daleko od elegantne i krhke ljepote na koju smo navikli kada je riječ o japanskoj umjetnosti.
U pitanju je "He-Gassen" skripta, koja datira iz vremena četrdesetih godina 19. stoljeća. "He-Gassen" se doslovno prevodi kao "bitka prdeža" (ne šalimo se) i prikazuje različite muškarce i žene sa njihovim stražnjicama u prvom planu kako ispuštaju "vjetrove" snage uragana. Silina njihovih vjetrova je tolika da su u stanju podići mačke u zrak, razbijati zidove, rušiti zgrade i generalno potjeraju svoje žrtve u bijeg.
Iako je humoristična strana ovih crteža jasna, mnogi raspravljaju da "bitka prdeža" ima i političku konotaciju. Tijekom Edo perioda (1603-1867), nadutost trbuha zbog vjetrova je bio jedan od načina ismijavanja Zapadnjaka.
Japan je bio odsiječen od ostatka svijeta i pritisak Zapada je bio sve veći i veći, dok na kraju Amerikanci nisu natjerali ovu zemlju da se "otvori" svijetu 1853. godine.
Koji je onda bio bolji način da se spreče uljezi sa Zapada, nego parada snage industrijskog gasa?