ne bojte se reći istinu /

I bez njega postoji božićna čarolija: 7 razloga zašto je klincima dobro reći da Djed Mraz ne postoji

Image
Foto: Screenshot/YouTube, Buzzara.hr

Djed Mraz je izmišljeni lik koji djeci donosi darove za Božić. Danas je popularan širom svijeta, a često se, u božićno vrijeme, pojavljuje kao zaštitni znak tvrtke Coca-Cola. Djed Mraz predstavlja istočnoeuropsku varijantu Djeda Božićnjaka, a izvorno je lik iz stare slavenske mitologije. Mnoga djeca diljem svijeta vjeruje u njegovo postojanje, ali s vremenom i s godinama shvate da je riječ o nestvarnom liku. Jedna je kolumnistica navela razloge zašto Djed Mraz i nije dobra izmišljotina - kliknite 'SLJEDEĆA':

22.12.2020.
12:14
Screenshot/YouTube, Buzzara.hr
VOYO logo

Roditelji žele pokazati djeci da ih vole bezuvjetno

Nekada im dojadi igrati ulogu 'Djeda Božićnjaka' za koje uvijek 'on' uzima zasluge, a ne sami roditelji koji su kupili poklone i radili mukotrpno za njih. Ipak, žele im pokazati bezuvjetnu ljubav koju nikada ne bi dobili od Djeda Mraza.

via GIPHY

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
3/7
BNP
GLEDAJ 24 SATA PRIJE
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
VJEČNO PITANJE /

Hrvati otkrivaju koliko često peru traperice: 'Je li to vama normalno?!'

Još iz rubrike