Jedan od vodećih svjetskih maloprodajnih lanaca, turski LC Waikiki, sljedeći tjedan otvara vrata svojih prvih dućana u Hrvatskoj. Još se i prije nagađalo da će ovaj maloprodajni div odjećom i opremom za dom doći u Lijepu našu, ali sada je napokon potvrđeno - 16. svibnja otvara se trgovina u zagrebačkom Arena Centru, a dan poslije i u Mallu of Split.
Riječ je o najvećem maloprodajnom lancu odjećom po broju trgovina, koji posluje u gotovo tisuću dućana u 45 zemalja diljem svijeta, između ostalih i u BiH i Srbiji, piše Jutarnji.hr. Ovu tursku kompaniju ne brinu rivali na hrvatskom tržištu kao što su H&M, Kik i Pepco, s obzirom na to da u sljedećih nekoliko godina kod nas planiraju otvoriti barem 20 trgovina.
Veliki poslovni uzlet
Njihova se filozofija prema kojoj se “svatko zaslužuje dobro oblačiti” i ponuda artikala po pristupačnim cijenama pokazala i više nego uspješna. Naime, oko 12 milijuna ljudi tjedno kupuje u trgovinama LC Waikikija, koji svake minute proda gotovo 1800 proizvoda, prenosi Jutarnji.hr.
Kompaniju je osnovao francuski dizajner George Amoual 1988., a devet godina kasnije dvije su turske obitelji, Küçük i Dizdar, kupile LC Waikiki te su se 2009. počele širiti na inozemna tržišta. Priča se o velikom uzletu giganta, koji je najavio i širenje na kinesko, indijsko i malezijsko tržište. Cilj brenda je postati “jedan od tri najuspješnija europska trgovca odjećom do 2023.”