HM I PEPCO DOBIVAJU KONKURENCIJU: /

Vodeći modni gigant u Hrvatskoj otvara trgovine iz kojih se nećete dati van

Image
Foto: Profimedia

Njihova se filozofija prema kojoj se 'svatko zaslužuje dobro oblačiti' i ponuda artikala po pristupačnim cijenama pokazala i više nego uspješna

8.5.2019.
7:58
Profimedia
VOYO logo

Jedan od vodećih svjetskih maloprodajnih lanaca, turski LC Waikiki, sljedeći tjedan otvara vrata svojih prvih dućana u Hrvatskoj. Još se i prije nagađalo da će ovaj maloprodajni div odjećom i opremom za dom doći u Lijepu našu, ali sada je napokon potvrđeno - 16. svibnja otvara se trgovina u zagrebačkom Arena Centru, a dan poslije i u Mallu of Split.

Riječ je o najvećem maloprodajnom lancu odjećom po broju trgovina, koji posluje u gotovo tisuću dućana u 45 zemalja diljem svijeta, između ostalih i u BiH i Srbiji, piše Jutarnji.hr. Ovu tursku kompaniju ne brinu rivali na hrvatskom tržištu kao što su H&M, Kik i Pepco, s obzirom na to da u sljedećih nekoliko godina kod nas planiraju otvoriti barem 20 trgovina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Veliki poslovni uzlet

Njihova se filozofija prema kojoj se “svatko zaslužuje dobro oblačiti” i ponuda artikala po pristupačnim cijenama pokazala i više nego uspješna. Naime, oko 12 milijuna ljudi tjedno kupuje u trgovinama LC Waikikija, koji svake minute proda gotovo 1800 proizvoda, prenosi Jutarnji.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kompaniju je osnovao francuski dizajner George Amoual 1988., a devet godina kasnije dvije su turske obitelji, Küçük i Dizdar, kupile LC Waikiki te su se 2009. počele širiti na inozemna tržišta. Priča se o velikom uzletu giganta, koji je najavio i širenje na kinesko, indijsko i malezijsko tržište. Cilj brenda je postati “jedan od tri najuspješnija europska trgovca odjećom do 2023.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo