Nakon H&M-ovih suradnji s Matthewom Williamsonom, Lanvinom, Versaceom ili Marnijem te velikog uspjeha limitiranih kolekcija, H&M naustavlja s filozofijom kombiniranja vrhunskog dizajna i prihvatljivih cijena.
Ovoga puta H&M donosi nešto neočekivano. Naime, potvrdili su suradnju s pariškom modnom kućom Maison Martin Margiela, cijenjenom u svijetu mode zbog svoje avangardne estetike.
Margareta van den Bosch, kreativna savjetnica H&M-a, kaže: 'Maison Martin Margiela je jedna od najvažnijih i najutjecajnijih modnih kuća u posljednja tri desetljeća. Uzbuđena sam zbog suradnje koja će ljubiteljicama mode diljem svijeta omogućiti nošenje posebnih komada. Ova suradnja bit će velik i pamtljiv modni trenutak.'
Njezino uzbuđenje ne dijele i modni znalci, koji su uglavnom skeptični oko krajnjeg rezultata te se slažu da je masovna proizvodnja antiteza onoga što Margiela zastupa.
'Dekonstruktivni dizajn može izgledati sjajno kada je dobro napravljen od visokokvalitetnih materijala, ali kada nije, izgleda jeftino', piše NYMag.com.
Gabriele Hackworthy, modna direktorica britanskog Harper's Bazaara, vjeruje kako će suradnja biti veliko odstupanje od Margiela.
'Ovo je iznenađujuća suradnja. Gledajući unatrag, Margiela je gajila mitsku kvalitetu brenda. Nikada se nisu reklamirali ili težili komunikaciji putem masovnog tržišta.'
O isplativosti suradnje odlučit će kupci, koji će krajnji rezultat moći vidjeti od 15. studenog, kada je najavljen dolazak nove kolekcije u dućane.