Očarane kontradiktornom sintagmom matematičkog chica, pokazale su kako odjeća može biti definirano mekana, a izgled kompleksno jednostavan.
Udobni, meki, topli i podatni kaputi kreativno su istrgnuti iz muškog modnog ormara, a svojim siluetama iscrtanim predimenzioniranim super-volumenima koketiraju s naj-hot trendom. Fantastično krojene hlače akcentirane su crtom rezanom laserskom preciznošću dok su istodobno podvučene ženstvenom capri dužinom.
Neobični prsluci koji podsjećaju na uštirkane ovratnike dekonstruirani su otmjeni modni dodatak, a kao tema pojavljuju se u nekoliko stilskih varijanti: od jednostavnog, bazičnog elementa koji se temelji na potpunoj funkcionalnosti sve do razigrane grafičke nadgradnje. Suknje zadržavaju strogoću koja evocira moćnu ženstvenost dok ih, u isto vrijeme, njihov razlistani kroj čini odmjereno provokativnim i zavodljivim.
Samozatajni dekor urezivanih i izrezivanih geometrijskih oblika osvježen je snažnim kolorističkim akcentima koji zaokruženom izgledu daju rafinman i suptilnu prodornost. Snažna, a nenametljiva, elegantna i-gle kolekcija prilagođena je svakodnevnim potrebama zahtjevnih fashionistica, istodobno otvarajući prostor i pružajući inspiraciju za stilističku nadgradnju.
Kampanja je nastala u suradnji s fotografima Romanom Deckerom i Dejanom Kutićem. Autorica frizura je Petra Granić iz salona Etra, šminku potpisuje jedan od naših najboljih make up artista Saša Joković, a zaštitno lice kampanje je Iris Šoemen iz agencije Colors Model Management.