Večer je otvorila Martina Felja, a svoje modne vizije prikazale su i Marina Design i Morana Krklec koja se predstavila kroz platformu LIFT by Perwoll.
U sklopu regionalnog projekta Zona 45 svoju kolekciju prikazala je i dizajnerska skupina Young@Squat iz Slovenije, a modna večer kulminirala je revijom modnog dvojca eNVy room na posebnoj pisti, nastala u suradnji s etabliranim beauty brandom Dove.
Podršku hrvatskim dizajnerima i treće večeri pružila su brojna poznata lica poput Judite Franković, Kristine Šalinović, Senke Bulić, Željke Antunović, Tihane Harapin Zalepugin, Edite Misirić, Vanje Halilović, Korane Gvozdić, Ecije Ivušić, Danijele Martinović, Antonije Mandić, Jasmine Bagarić, Anite Dujić, Vande Winter, Ivane Radovniković, a potporu kolegama pružili su i dizajneri Ivan Alduk, Ogi Antunac, Nikola Barbir (Clash of 9), Andreja Bistričić i Maja Merlić.
Martina Felja predstavila je ženstvenu kolekciju jednostavnih krojeva koji su rađeni tako da prate siluetu i naglašavaju sve ženske atribute. Modeli kojima prevladavaju crna, siva, smaragdno zelena, beige i boja slonovače izrađeni su uz korištenje čipke, elastičnog tila, viskoznog jerseya, svilenog pliša, a kao detalji se pojavljuju perle i zakovice.
U sklopu hvaljene platforme LIFT by Perwoll, Morana Krklec predstavila je kolekciju od 10 modela u cijelosti izrađenu od crnog brokata, a vođenu idejom razbijanja postojećih, klasičnih krojeva kroz ubacivanje dijelova drugih tkanina u šavove te time mijenjajući formu cijelog modela što je u konačnici rezultiralo zanimljivim, ženstvenim siluetama.
U sklopu regionalnog projekta Zona 45 predstavila se i mlada dizajnerska skupina Young@Squat koja je domaću publiku oduševila još prošle sezone. Miks kolekcija kroz koju se predstavilo čak 11 mladih dizajnera ponudila je brojne intrigantne komade.
Marina Design predstavila je izvrsnu kolekciju koja se idejno i vizualno kao priča nastavlja na prethodnu. Jednostavne linije i geometrijske forme u detaljima i u kroju i dalje su okosnica njezinog modnog rukopisa. Kroz kolekciju se provlače bijela, crna, metalik siva i zelena boja, a kolekcija je u konačnici lišena suvišnih detalja i odiše pročišćenošću.
Vrhunac treće večeri bila je revija dizajnerskog dvojca eNVy room koji je na posebnoj pisti u suradnji sa etabliranim beauty brandom Dove prikazao hiperženstvenu kolekciju koja zrači senzualnošću, a inspirirana je retro krojevima uz korištenje krutih i fluidnih materijala kao što su svileni muslin i saten.
Boje koje prevladavaju su bijela, siva, crna, prljavo roza, puder i koraljno crvena. U sklopu revije predstavljen je i dizajnerski t-shirt kojim je eNVy room podržao hvaljenu Dove Ad Makover kampanju lansiranu u Hrvatskoj prošlog tjedna, povodom Međunarodnog dana žena s ciljem odgovora na negativne oglase kojima su žene svakodnevno okružene, pozitivnim porukama ljepote i samopouzdanja.