FOTO: /

Nevjerojatno što je mali opskurni brend dovelo do vrtoglave popularnosti

14.10.2014.
12:25
VOYO logo

Tajna uspjeha brenda koji prodaje malene odrezane topiće, visoko rezane vruće hlačice i predimenzionirane veste krije se u iskorištavanju Instagrama. Naime, iako broj 1. brend među tinejdžerkama u prethodnim istraživanjima tržišta nije bio niti među 10 najpopularnijih novih brendova, danas suvereno sjedi na prvo mjesto.

Zahvaljujući iskorištavanju Instagrama, njihov račun prati više od dva milijuna ljudi, a na fotografijama se prikazuje ista grupa izrazito mršavih, dugokosih bijelih djevojaka koje poziraju u odjeći ovog popularne marke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako su neke od djevojaka na fotografijama profesionalni modeli, druge su dio Brandy Melville fokus grupe, od kojih su mnoge postale popularne na internetu upravo zahvaljujući suradnji s brendom.

Istraživanja se inače vrše uz pomoć tinejdžerki, a grupu 'istražiteljica' čini dvadesetak djevojaka kojima je plaćeno da istražuju i odabiru nove stilove, priznala je jedna od djevojaka - šesnaestogodišnja Kjestin Skorge iz Malibua, te dodala: "To je zabavno jer smišljamo 'cool' stvari koje nam se sviđaju i onda ih stavljamo na majice kratkih rukava. A za Instagram, ekipa iz marketinga nam pošalje odjeću i dogovori fotkanje s fotografom, te zatim odluče što će objaviti."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kjerstin danas ima 24.000 pratitelja na Instagramu (za razliku od 3.000 koliko ih je imala prije nego je počela raditi za Brandy Melville). S druge strane, Alex Centomo danas, zahvaljujući suradnji s navedenim brendom, ima više od 201.000 pratitelja.

No jedna stvar koja je podigla prašinu oko ovog brenda je veličina. Naime, većina odjeće je one-size-fits-all, tj. jedne veličine, što je privuklo ponešto kritike. Naime, mnogi su se obrušili na njih jer smatraju da je istina vrlo daleko od toga, budući da većini žena ne pristaje jedna (najčešće mala) veličina, te da se na taj način stvara negativna percepcija žena u vezi svojeg tijela. Kritičari napominju da se s ovakvom odjećom diskriminira većina žena, koje su u SAD-u u prosjeku veličina 14, dok bi topići i minice iz Brandy Melvilla jedva mogli pokriti većinu Amerikanki.

No brend se ne predaje, već je nakon ovakvih optužbi osmislio novu kampanju, te su po svojim prodavaonicama istaknuli natpise 'One size fits most', tj. jedna veličina koja pristaje većini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo