Ova pariška dizajnerska kuća, naširoko poznata po svom hrabrom dizajnu i nedokučivom chicu, još nije odabrala Gallianovog nasljednika, koji je u ožujku dobio otkaz na mjestu glavnog dizajnera nakon što je internetom prokolala videosnimka njegovog pijanog, antisemitističkog ispada kojim si je pokopao karijeru.
U njegovoj odsutnosti, direktor studija i dugogodišnji Gallianov suradnik Bill Gaytten, osmislio je šaroliku kolekciju koja je oduševila publiku, no modne je kritičare samo uvjerila da Dior ne može još dugo ploviti bez svog skipera.
Diorov šef, Sidney Toledano, u razgovoru s novinarima nakon same revije, koja je održana uz vidno manje pompe nego inače, jasno je dao do znanja da potraga za dostojnim nasljednikom Johna Galliana neće uskoro završiti. 'Idemo polako, želimo pronaći rješenje na duge staze. Sve su opcije otvorene', kazao je Toledano, ali nije htio precizirati koliko bi potraga mogla trajati.
Diorovoj je reviji, koja je od okupljenih dobila tek mlaki pljesak, kronično nedostajalo kohezije. Uz dijelove kolekcije koji su evidentno bili inspirirani pop estetikom osamdesetih, poneki su komadi odisali marokanskom bohemskom vibrom i svjetlucavom modernističkom arhitekturom, a cjelokupni je show, barem prema izjavama stručnjaka, izgledao kao gomila nasumično nabačenih ideja, kao da gledate tri revije u jednoj, što u ovom slučaju nikako nije bila dobra stvar.