Ova 24-godišnjakinja sa 'radom' je započela 1. siječnja 2010. godine nakon što donijela novogodišnju rezoluciju o tome da će poraditi na svom izgledu. Uskoro, Poppy je pridobila cijelu 'vojsku' ljubitelja mode koje je svakodnevno 'častila' svojom novom fotografijom popraćenu pokojim modnim savjetom.
Iako je cijeli projekt počeo iz hobija, Poppy je priznala da zahvaljujući njemu godišnje zaradi oko 60 tisuća funti, što je više od pola milijuna kuna.
Stranica je veoma brzo postala veliki uspjeh, a sa 90 tisuća posjetitelja dnevno Poppy planira pokrenuti cijelu društvenu mrežu sličnu Facebooku za ljubitelje odjevnih krpica.
Ideja se vrti oko toga da posjetitelji stranice svakodnevno mogu objavljivati vlastite fotografije u različitim odjevnim kombinacijama, dok drugi posjetitelji glasaju za naj fotku dana na temelju toga tko se najviše potrudio oko svog izgleda.
Ovu će društvenu mrežu popratiti i iPhone aplikacija koja će korisnicima omogućiti da veoma lako objave svoje fotografije i tagiraju odjeću koju nose. Ostali će posjetitelji uz pomoć linkova moći kupiti neki komad odjeće koji su vidjeli na nekome tko je objavio fotografiju, a postotak od prodaje ide i na račun internetske stranice.
Oni koji budu redoviti u objavljivanju fotografija bit će nagrađeni bodovima koje će kasnije moći zamijeniti za kupone za popust u trgovinama odjećom.
Vezani članci:
arti-201107290467006 arti-201107290084006 arti-201107260389006