Ako je ljepota u svima nama, ne trebamo se sramiti kako izgledamo. Ako je istina da je ljepota u očima promatrača, sram vlastitim izgledom još više pada u vodu. Naime, svatko je od nas drugačiji i privlače ga drugačije stvari jer svatko ima drugačiji pogled na ljepotu. Upravo zato ne treba čuditi što je Nadia Boujarwah, direktorica i suosnivačica tvrtke Dia&Co, nedavno pokrenula kampanju u kojoj pokušava ohrabriti punije žene da pokažu svoje bicepse i tricepse. Donna Freydkin, autorica Allurovog članka o toj kampanji, pohvalila je takav potez te napisala: "Čini mi se da ovaj pokret djeluje i na mene."
Međutim, u moru oduševljenja ne mogu se ne zapitati je li ovaj pokret doista toliko iskren koliko se na prvu čini. Istina je da je najteža stvar na svijetu zavoljeti sebe i prihvatiti se onakvima kakvi jesmo, ali jesu li riječi stilistice brenda Ashby Vose, kada kaže da je pokret nastao kako bi njihovim strankama vratio samopouzdanje, doista iskrene?
Naime, kako je i sama Nadia rekla: "Uvijek sam voljela modu, ali sam uvijek imala problema s pronalaskom odjeće koja odgovara mome tijelu i stilu. Umjesto toga osnovala sam Dia&Co 2014. kako bi žene poput mene mogle prihvatiti svoju posebnost." Proizvodnja je odjeće, dakle, osnovni način zarađivanja njezine tvrtke, a ova je kampanja došla kao naručena. Je li zato uistinu riječ o pokretu kojemu je cilj ohrabriti ili o onome kojemu je cilj zaraditi?