Dobit im porasla za 25%, zaradili 265,4 milijuna funti

Britanska modna kuća Burberry ne miruje. Nakon što im je porasla dobit za 25%, otvorit će najveću flagship-trgovinu ikad, a Caru Delevingne i Eddieja Redmaynea zamijenila su neka nova lica.

30.5.2012.
11:00
VOYO logo

Ove godine britanski brend Burberry ima velike planove ove godine, a ide im bolje nego ikad. Osim što im je dobit porasla 25 posto na 265,4 milijuna funti prošle godine, ove planiraju u Londonu otvoriti najveću flagship-trgovinu ikad. No to nije sve jer Burberry nikad ne miruje.

Iako su se Cara Delevingne i Eddie Redmayne odlično snašli u ljubavnoj vezi kao Burberryjevi ambasadori, britanska modna kuća odlučila ih je zamijeniti novim licima i dati im vjetar u leđa, što im je zadnjih godina moto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tako su za jesensko-zimsku kampanju 2012./2013. spojili novi par – model i glumicu Gabriellu Wilde te glazbenika Rooa Panesa. Kao i sve tipične Burberryjeve muze, i na ovaj par vrijedi obratiti pozornost jer će im ova kampanja sigurno pomoći u karijerama iako im ni trenutačno ne ide loše. Britanka je dobila ulogu u novoj verziji filma Carrie koji će režirati Stephen King, i to uz bok Julianne Moore i Chloe Moretz, a Panes je mladi talentirani glazbenik koji je već snimio za britanski brend pjesmu.

Ova je kampanja jedna od 'najfilmskijih' dosad. Uz dim, maglu i mokre pločnike zaljubljeni par u noćnoj romantičnoj šetnji Greenwichom, točnije parkom Royal Naval Collegea, uhvatio je slavni Mario Testino.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Ovom smo kampanjom htjeli slaviti naš brend i London kroz maštu, film, glazbu, tipično englesko vrijeme i naše legendarne stylinge, sve to na vrlo poetski i britanski način. Gabriella i Roo su vrlo talentirani mladi ljudi. Odlično su se snašli u 'dramatičnoj' priči o modi i Londonu', rekao je Christopher Bailey, kreativni direktor Burberryja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo