Boris Banović završio je dizajn na Tekstilno-tehnološkom fakultetu u Zagrebu, na kojem se trenutno nalazi i na magisteriju.
Nakon što je godinama bio buyer za prestižne modne tvrtke, krenuo je drugim smjerom te stvorio regionalno poznato televizijsko lice Fashion Guru te se istovremeno okušao kao kolumnist u nekoliko tiskanih i internetskih medija.
Paralelno je razvijao vlastiti dizajnerski brand 2B Boris Banović koji njeguje klasičan, pomalo retro look muškarca, istovremeno modernog dizajna.
Kao uvod u reviju kojom će se predstaviti na Perwoll Fashion.hr-u, snimljena je i modna kampanja čiji su protagonisti Nikola Zorotović, Antonijo Zorotović i Ivan Tokmadžić koji utjelovljuju suvremenog modernog muškarca. Kampanju potpisuje Dorijan Klju, styling kose djelo je Katice Topčić za American Crew, za make up se pobrinula Ivana Bilandžija Billy za Illamasqua-u dok je za styling modela zaslužan sam Banović.
'Inspiracija za kolekciju proizašla je iz činjenice da muškarac današnjice ima zaista zahtjevnu ulogu u društvu, puno se od njega očekuje. Osim da bude uspješan u svom poslu, gentleman, on mora biti i elegantan preko dana, a očekuje se da i navecer bude originalan - klasika sa pomakom. S ciljem da zadovolji te uvjete napravljena je jedna sveobuhvatna kolekcija koja prati životni tempo jednog modernog muškarca. Odjeća je napravljena od vrhunskih vunenih štofova i pamučnih materijala, a posebno se pazilo na detalje i samu izradu odjevnih predmeta', pojasnio je Banović.
Perwoll Fashion.hr održat će se od 16. do 19. listopada u prostoru paviljona 5 Zagrebačkog velesajma, a revija Borisa Banovića na rasporedu je u petak, 18. listopada, u 19:30 sati.