Ljeto je u Zagrebu donijelo niz promjena. Neke su nas, moramo priznati, zatekle, a za neke smo znali da su dio kampanje i promocije.
Počnimo s tramvajskim kartama. Nikako se naši čelni ljudi nisu mogli dogovoriti oko idealne cijene prijevoza ZET-ovih tramvaja. Dok je bilo kampanje, bilo je i tramvajske karte po cijeni od 4 kune. Postoji ona i sad, ali samo na državnim kioscima. Za sve karte koje Vam stoje u ponudi, mogli biste kupiti i priručnik s uputama - kada vrijedi, koju kupiti, kolko traje, cijena, u kojem smjeru ide... Šarene karte natjerale su nas da razmišljamo prije ulaska u javni prijevoz u kojem sada, kod vozača, možemo kupiti samo onu najskuplju kartu - od 15 kuna.
Novitet je i parking koji je, naravno, poskupio. Sve tri zone, crvena, zelena i žuta, skuplje su, ali ne 'značajno', kažu. U usporedbi s ostalim europskim gradovima u kojima nema parkinga ispod jednog eura (približno 7,5 kuna) po satu, mi smo milina. Bar zasad, dok ne dođe Božić i nova navala turista.
Što je s očekivanim 'tetama u toplesima' na Savi? I taj je projekt propao, bar do iduće godine. Sve je trebalo niknuti 1. lipnja, a danas, 1. kolovoza, na nasipu se i dalje 'samo' trči. Nema pozornica, nema kina, nema kupališta, nema pokojeg kafića ni noćnog kluba. Možda nikne fontana, tko zna?
Odjeknula je i vijest da u Novom Zagrebu neće biti prijevoza 540 i koji sitno dan. Odnosno, bit će, ali organiziranim autobusima, a znamo kako to kod nas funkcionira. Tako dvije tramvajske linije neće voziti na tom ogromnom području radi obnove Remetinečkog rotora. Kaos? Ma, čini nam se.
Ipak, donosimo dobru vijest za kraj. Medvedgrad ide u rekonstrukciju - iako radovi kasne mjesecima, veselimo se njegovom skorom novom ruhu. Osigurat će se sadržaji za posjetitelje i njihov boravak u prirodi, stvoriti novi kapaciteti za održivo upravljanje prirodnom baštinom, unaprijediti turistička ponuda, a otvorit će se i nova radna mjesta.