Novi američki predsjednik Donald Trump definitivno zna dići ljude na noge. A sad je uspio i svojim govorima osigurati odličnu kampanju za Dove. Njegov tim izmislio je novi izraz "alternativne činjenice".
Nakon što je glasnogovornik Bijele kuće Sean Spicer održao lekciju novinarima da je na Trumpovoj inauguraciji bilo najviše ljudi ikad, jedna od Trumpovih najviših savjetnica Kellyane Conway opravdala je njegovu laž riječima da nije lagao već iznio ''alternativne činjenice''. I tako je sve krenulo.
Dove je izbacio sarkastičnu smiješnu reklamu koja uzima na pik Trumpovu upravu. I to uspješno. U reklami se koriste očito netočnim činjenicama o novom dezodoransu, poput onih da pojačava Wi-Fi signal, da ga je koristila Kleopatra i da pomoću njega možete nakon dvije godine pronaći izgubljenu čarapu.
Možda će se ubuduće i više brendova uključiti u politiku i podići svijest ljudi o "alternativnim činjenicama“ diljem svijeta. U svakom slučaju, Dove je uspio bar oraspoložiti ljude inovativnim oglasom.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!