FOTO: /

Od seksi Scarlett napravili blijedu mršavicu

Dok većina brendova koja koristi lik Scarlett Johansson kao zaštitni znak igra na njen seksipil, prije svega bujne grudi i sočne usne, Mango voli jednu sasvim drugačiju Scarlett.

29.1.2011.
11:37
VOYO logo

Nakon što su joj u kampanji za zimsku kolekciju znatno smanjili grudi, na novim fotografijama koje je Scarlett snimila za Mango, stilist, ali i grafičari, su je lišili njenog već poslovičnog seksipila.

U svom posljednjem pojavljivanju na crvenom tepihu povodom dodjele Zlatnih globusa Scarlett je pokazala da još uvijek odiše otmjenošću i ljepotom starih holivudskih diva, a upravo te njene osobine u svojoj reklamnoj kampanji nedavno su iskoristili i proizvođači šampanjaca Moet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jednu sasvim drugačiju Scarlett predstavio nam je Mango. Iako se u Mangovoj kampanji ne radi o fatalnoj zavodnici kojoj je ljepota donijela svjetsku slavu, tim španjolske modne kuće pokazao je da je jedna od najtraženijih holivudskih ljepotica sposobna za raznorazne transformacije.

Vezani članci:

arti-201010300131006 arti-201007080655006 arti-201001220184006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo