Kako se ove godine navršava točno 20 godina od zagrebačkog Eurosonga, ELFS su dostojno odlučili obilježiti taj jubilej i odati počast pjesmama i izvođačima koji su obilježili naše djetinjstvo i neka druga sretna vremena.
Kolekcija koju će prikazati na ovosezonskom jubilarnom, 15. po redu Cro a Porteru inspirirana je Eurosongom i svojevrsni je homage toj glazbenoj manifestaciji. Modni trenuci koji su prodefilirali kroz dvadeset godina Eurosonga platforma je neiscrpne inspiracije koja je poslužila kao glavna nit vodilja prilikom nastajanja ove kolekcije.
Premda će kolekcija u potpunosti biti prikazana na ovosezonskom Cro a Porteru, određeni dio već se može pronaći u njihovoj trgovini u Amruševoj 4 u Zagrebu. Za najnoviju kolekciju snimljena je i kampanja, čija je glavna zvijezda Franka Batelić, koju će ELFS odjenuti na ovogodišnjoj Dori.
No, kako se čini na prvu, njihove ovosezonske kreacije daleko su od "prisjećanja na retro Eurosong", pa se više čini kao da su iz ormara svojih mama izvukli krpice na koje su tek nalijepili kičaste zlatne detalje i logo branda.
Izbor Franke Batelić kao zaštitnog lica također se ne čini kao najsjajnija odluka, s obzirom da na jednoj od fotografija editorijala izgleda kao 12-godišnjakinja, dok se na drugima pak fura na treš-glam križanku Rihanne i Brigitte Nielsen.
Snimanje je povjereno fotografu Jurici Sertiću, make-up je djelo Simone Antonović, dok je za hair style zaslužan Martin Posavec.
ELFS dizajnerski dvojac čine 24-godišnji Aleksandar Šekuljica i 27-godišnji Ivan Tandarić, čija je suradnja započela 2006. godine. Modni dizajn na Tekstilno-tehnološkom Fakultetu u Zagrebu diplomirali su ove godine, a svoj dosadašnji rad do diplome nazivaju "praksom o vlastitom trošku".
Prethodni članci:
arti-201002240046006 arti-201002110461006 arti-201001150675006 arti-200912210075006 arti-200911070171006