uljepšavanje dlake i kože /

Veterinar je pokrenuo prvi domaći kozmetički brend za pse: 'Stvarati za naše četveronožne prijatelje je zadovoljstvo'

Image

Vlasnik brenda priznaje kako je najteže bilo ideju pretočiti u realizaciju

30.1.2022.
15:10
VOYO logo

Svi vlasnici žele najbolje za svoje kućne ljubimce, a ovaj hrvatski brend začetnik je prve hrvatske kozmetike  za kompletnu njegu dlake i kože kućnih ljubimaca. Početkom 2019. godine svoje proizvode su stavili na tržište, a tri godine prije započeli su s razvojem i istraživanjem.

Uvidjeli su potrebu na tržištu

Fokus Pet Secreta je jedinstvena sinergija prirodnih sastojaka i najnovijih dermatoloških saznanja, kako bi na tržište donijeli visokokvalitetne proizvode za regeneraciju, zaštitu i uljepšavanje dlake i kože svih pasmina pasa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Uvidjeli smo da na tržištu postoji potreba za kozmetikom za pse te smo odlučili ponuditi nekoliko opcija njege i zaštite, točnije šampone, regeneratore, maske i sprejeve za zaštitu kože i dlake, ali i ponešto specifičnije proizvode poput balzama za njušku, šapice i kaluse (žuljeve) na laktovima kod velikih pasmina te tonik za čišćenje suznih mrlja kod pasa i mačaka'', rekao nam je direktor brenda Dario Čičin-Karlov, inače po struci veterinar.

Image
Foto: Pet Secret

Direktor brenda upozorio je kako je PH kože psa je 7,0 - 7,4 tj. neutralna odnosno blago lužnata. Koristeći ljudske šampone, čak i one neutral baby šampone koji su lagano kiseli, doći će do toga da će dlaka psa dobiti žutu nijansu, no najgore od svega je što se može javiti suhoća kože i prhutanje. Bez obzira je li dlaka duga ili kratka ona treba biti sjajna, gusta i čista bez neugodnih mirisa. Zaprljana i neočešljana dlaka nije samo izgledom nepoželjna već je i pogodan medij za travke, razne parazite, prvenstveno buhe i krpelje, kao i mikroorganizme poput bakterija i gljivica, što dovodi do infekcije kože

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Za početak smo lansirali dvije linije – aromatherapy liniju i liniju s procijanidima. Ustvari, željeli smo napraviti sinergiju tradicionalnog i inovativnog pristupa te pokazati da se s aromaterapijskim tradicionalnim komponentama može napraviti proizvode koji će ljubimcima pružiti kompletnu njegu i zaštitu. Tako bi procijanidi iz švicarske sorte grožđa Pinot Noir, koji djeluju kao snažni antioksidansi i neutralizatori slobodnih radikala, spadali u inovativni pristup, a 100% prirodna kemotipizirana eterična ulja te čista biljna ulja i voskovi u tradicionalni aromaterapijski pristup'', dodaje Čičin-Karlov.

Još jedna posebnost Pet Secret proizvoda je u tome što su boje na ambalaži u vidnom spektru psa, od svijetlo žute do tamno plave, što čini ove proizvode na dodatan način specijaliziranima za svoje krajnje korisnike – kućne ljubimce.

''Pet Secret ime je nastalo u suradnji sa renomiranom marketinškom agencijom na temelju filozofije koje smo od početka zastupali, a to je da su svi Pet Secret proizvodi jedinstveni i da sadrže tajnu koju će svaki korisnik otkriti vrlo brzo nakon korištenja a to je da su svi proizvodi na prirodnoj bazi, jedinstveni, jednostavni za korištenje i djeluju preventivno jer istovremeno pružaju njegu i zaštitu'', kazao je Čičin-Karlov.

Pet Secret je, kaže Čičin-Karlov startup tvrtka iza koje stoje hrvatski investitori. Kao doktor veterinarske medicine, on je i do sada radio u međunarodnim i hrvatskim farmaceutskim tvrtkama. Svoje proizvode razvili su u suradnji s najvećim stručnjacima iz područja veterinarske  dermatologije i kozmetologije, a sve u ime potpune njege četveronožnih ljubimaca. U timu su osim njega, još djelatnice u istraživanju i razvoju te nabavi i proizvodnji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Pet Secret

''Korištenjem hladno tiještenih biljnih ulja i kemotipiziranih eteričnih ulja  u jednoj te procijanida u drugoj liniji, nastojimo ponuditi inovativne  proizvode koji spajaju ono najbolje od znanosti i prirode, a sve u cilju  pružanja vrhunskih proizvoda za potpunu njegu četveronožnih  ljubimaca. I potpunu sreću njihovih dvonožnih vlasnika'', izjavio je direktor brenda.

Trenutno Pet Secret proizvode možete pronaći na preko 300 lokacija u Hrvatskoj (dm, BIPA, pet shopovi, veterinarske ambulante, groomeraji i web shop) te na tržištima Srbije, Slovenije, BiH, Crne Gore, a uskoro i na tržištu Njemačke, Italije, SAD-a i Južne Koreje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
krevetići za pse /

Hrvatski brend za kućne ljubimce Qushin osvaja inozemno tržište: 'Nije se bilo lako probiti'

Image
krevetići za pse /

Hrvatski brend za kućne ljubimce Qushin osvaja inozemno tržište: 'Nije se bilo lako probiti'

U koroni počeli su se više cijeniti prirodni proizvodi

Trenutno u ponudi nude ukupno 15 proizvoda. Dvije linije šampona, regeneratora i maski, White Pearl šampon isključivo namijenjen za bijelu dlake te Tonik za čišćenje suznih mrlja namijenjen psima i mačkama. Uz to, nude balzame za njegu šapica i njuškice, sprej za zaštitu dlake, sapun za pranje i zaštitu šapica,sprej za lakše raščešljavanje,mast za kaluse i žuljeve te serum za njegu šapica i dlake.

''Svi proizvodi su podjednako dobro prihvaćeni i djelotvorni u kratkom razdoblju korištenja. Ali ako moram neke izdvojiti, onda su to 100% prirodni Aromatherapy sapun za njegu i zaštitu šapica koji njeguje, regenerira ,djeluje protuupalno, antibakterijski i protugljivično a kao drugi proizvod Aromatherapy balzam za njegu i zaštitu šapica koji sprječava djelovanje vanjskih čimbenika (užareni asfalt, neravne i grube površine a zimi štiti od snijega, leda i soli), ublažava ispucanost jastučića na šapama te potiče regeneraciju, a također djeluje i antibakterijski i protugljivično'', kazao je Čičin-Karlov.

Pet Secret proizvodi namijenjeni su njezi i zaštiti dlake i kože pasa. Izuzetak je Tonik za čišćenje suznih mrlja koji mogu koristiti i psi i mačke.

Image
Foto: Pet Secret

Vlasnik brenda priznaje kako je najteže bilo ideju pretočiti u realizaciju jer je trebalo organizirati odjel istraživanja i razvoja, naći kvalitetnu ambalažu koja odgovara sadržaju te dizajnirati sve proizvode i kutije kako bi na prvu dali dojam posebnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U koronakrizi je povećan broj kućnih ljubimaca, jer su ljudi prešli na rad od kuće i sve više vremena provode u prirodi u šetnji na svježem zraku. Tako se, tvrdi Čičin-Karlov, povećala i potražnja za njihovim proizvodima pogotovo što se sve više cijene prirodni proizvodi, a uz to, oni koriste i sastojke koji djeluju antivirusno i antibakterijski.

''Obožavam ovaj posao. Biti kreativan i stvarati proizvode koji  pomažu našim četveronožnim prijateljima pruža mi neizmjerno zadovoljstvo'', priznaje Čičin-Karlov.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pet Secret tim već radi na novim recepturama. U ovoj godini uz postojećih 15 proizvoda, tržištu će kažu ponuditi još jedan koji će biti jedinstven.

fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo