Maja Žirovčić i Ljudmila Pribilović oduvijek su najviše zanimali kreativni rad i dizajn, te su se u tom smjeru i obrazovale, a na posljetku i pokrenule brend Shuz. Kupcima nude iskustvo osobnog dizajniranja platnenih tenisica te oslikavanje drugih odjevnih predmeta i modnih dodataka.
''Ono što ljudi najviše cijene je mogućnost personaliziranja i prilika da imaju nešto drugačije tj. osobnije, poklone poklon koji će se istaknuti iz mase'', istaknule su vlasnice brenda.

Krenule nakon završetka studija
Sve je započelo 2010. godine kada su prijateljici za rođendan oslikale i poklonile bijele platnene tenisice. Njihov prvi oslikani model toliko im se svidio da su za čas napravile cijeli niz modela, a interes za ovakvim jedinstvenim tenisicama nije bio samo s njihove strane, već i od strane kupaca.
''Stizale su narudžbe sa svih strana. Tada smo odlučile onako 'friške' s fakulteta od toga napraviti posao'', kazala je za RTL.hr Žirovčić.

''Inspiracija za ime Shuz. došla je od jedne pjesme koju smo voljele i stalno imale na playlisti'', rekla je Pribilović.
Sve detalje o Shuz proizvodima možete provjeriti na webshopu, Instagram i Facebook stranici. Broj zaposlenika se kroz godine mijenjao ovisno o potrebama. Trenutno Shuz zapošljava tri osobe.
Tenisice za posebne prigode
Njihov najpopularniji proizvod trenutno su tenisice koje rade za posebne prigode i koje dizajniraju prema uputama klijenata. Najčešće je riječ o vjenčanjima i poklonima za rođendan, a sve češće i oni za promocije, obljetnice, pričesti, krizme i maturalne večeri.
Svoju kreativnosti iskazuju izradom posebnih tenisica, no poduzetništvo svakako ima i svoje teške strane. Iskusile su to i njih dvije i kaže kako poteškoći ima nebrojno i iskaču na svakom koraku. Birokracija, nepoticanje poduzetništva i smanjene mogućnosti za neovisne predstavljaju im velik izazov. Još jedan velik izazov bila im je i pandemija.
''Koronakriza nas je zatekla dok smo imale planove za proširenje našeg poslovanja i pritom natjerala da stavimo pauzu na iste, također nas je potaknula da duboko promislimo o budućnosti našeg brenda'', rekla je Pribilović.

''U isto vrijeme dogodio se i potres u Zagrebu i naš studio koji se nalazio u centru pretrpio je velika oštećenja, tako da smo se morale tim novonastalim okolnostima maksimalno prilagoditi'', ispričala je Žirovčić.
No sve teškoće lakše se prebrode uz ljubav prema poslu, a vlasnice brenda Shuz svakako je imaju. Rekla su nam kako im je ljubav prema poslu konstanta motivacija.
''Pronalazimo načine kako da našu kreativnu energiju materijaliziramo u profitabilni posao koji nas maksimalno ispunjava'', kazale su.
Stoga dvije poduzetnice odlučno nastavljaju dalje i u budućnosti žele nastaviti s radom u kojem imaju dugogodišnje iskustvo i ponuditi nove proizvode i to ne samo u online trgovini već i u moderno kreativnom koncept dućanu u centru Zagreba.