jedinstvene platnene tenisice /

Studio im je u zagrebačkom potresu pretrpio velika oštećenja, no vlasnice brenda Shuz. odlučno idu prema naprijed

Image

Inspiracija za ime došla im je iz pjesme koju obje vole i stalno slušaju

14.8.2022.
12:00
VOYO logo

Maja Žirovčić i Ljudmila Pribilović oduvijek su najviše zanimali kreativni rad i dizajn, te su se u tom smjeru i obrazovale, a na posljetku i pokrenule brend Shuz. Kupcima nude iskustvo osobnog dizajniranja platnenih tenisica te oslikavanje drugih odjevnih predmeta i modnih dodataka.

''Ono što ljudi najviše cijene je mogućnost personaliziranja i prilika da imaju nešto drugačije tj. osobnije, poklone poklon koji će se istaknuti iz mase'', istaknule su vlasnice brenda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Shuz.

Krenule nakon završetka studija

Sve je započelo 2010. godine kada su prijateljici za rođendan oslikale i poklonile bijele platnene tenisice. Njihov prvi oslikani model toliko im se svidio da su za čas napravile cijeli niz modela, a interes za ovakvim jedinstvenim tenisicama nije bio samo s njihove strane, već i od strane kupaca.

''Stizale su narudžbe sa svih strana. Tada smo odlučile onako 'friške' s fakulteta od toga napraviti posao'', kazala je za RTL.hr Žirovčić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Shuz.

''Inspiracija za ime Shuz. došla je od jedne pjesme koju smo voljele i stalno imale na playlisti'', rekla je Pribilović.

Sve detalje o Shuz proizvodima možete provjeriti na webshopu, Instagram i Facebook stranici. Broj zaposlenika se kroz godine mijenjao ovisno o potrebama. Trenutno Shuz zapošljava tri osobe.

Image
od prirodnih materijala /

Naučila je starinsku tehniku makramea i pokrenula vlastiti brend stvari za dom: 'U Americi je popularno'

Image
od prirodnih materijala /

Naučila je starinsku tehniku makramea i pokrenula vlastiti brend stvari za dom: 'U Americi je popularno'

Tenisice za posebne prigode

Njihov najpopularniji proizvod trenutno su tenisice koje rade za posebne prigode i koje dizajniraju prema uputama klijenata. Najčešće je riječ o vjenčanjima i poklonima za rođendan, a sve češće i oni za promocije, obljetnice, pričesti, krizme i maturalne večeri.

Svoju kreativnosti iskazuju izradom posebnih tenisica, no poduzetništvo svakako ima i svoje teške strane. Iskusile su to i njih dvije i kaže kako poteškoći ima nebrojno i iskaču na svakom koraku. Birokracija, nepoticanje poduzetništva i smanjene mogućnosti za neovisne predstavljaju im velik izazov. Još jedan velik izazov bila im je i pandemija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Koronakriza nas je zatekla dok smo imale planove za proširenje našeg poslovanja i pritom natjerala da stavimo pauzu na iste, također nas je potaknula da duboko promislimo o budućnosti našeg brenda'', rekla je Pribilović.

Image
Foto: Shuz.

''U isto vrijeme dogodio se i potres u Zagrebu i naš studio koji se nalazio u centru pretrpio je velika oštećenja, tako da smo se morale tim novonastalim okolnostima maksimalno prilagoditi'', ispričala je Žirovčić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No sve teškoće lakše se prebrode uz ljubav prema poslu, a vlasnice brenda Shuz svakako je imaju. Rekla su nam kako im je ljubav prema poslu konstanta motivacija.

''Pronalazimo načine kako da našu kreativnu energiju materijaliziramo u profitabilni posao koji nas maksimalno ispunjava'', kazale su.

Stoga dvije poduzetnice odlučno nastavljaju dalje i u budućnosti žele nastaviti s radom u kojem imaju dugogodišnje iskustvo i ponuditi nove proizvode i to ne samo u online trgovini već i u moderno kreativnom koncept dućanu u centru Zagreba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo