Scrunchie gumice ponovo su se vratile u modu, a njihovo bogatstvo je što se mogu pronaći u gotovo svim bojama, materijalima, teksturama i uzorcima. Jedna od onih koja je iskoristila njihovu mogućnost kreativnosti je i Katarina Vištica, vlasnica brenda gumi_ce.
Ispričala nam je kako je sve započelo prije dvije godine. Bila je kuma na vjenčanju i prilikom organiziranja djevojačke večeri dugo je tražila i prikupljala ideje.
''Pa se tako tu i rodila ideja gumica za kosu kao poklon djevojkama na djevojačkoj'', rekla je Vištica za RTL.hr
Velik izbor gumica
Većinom šije sama, no ipak je među obitelji i prijateljima pronašla nešto ženske solidarnosti.
''Trenutno šijem sama, po potrebi mi u pomoć uskače mama, baka, prijateljice i sve ostale osobe koje se nađu u okolini dok je šivaća mašina u pogonu'', izjavila je Vištica.
Trenutno se na web shopu gumi_ce može pronaći pedesetak boja i vrsta gumica za kosu. Do ovako široke mogućnosti izbora došlo je, kaže, jer je na početku poslovanja imala dosta upita za pitanja za određenu boju gumice kako bi se djevojkama najviše slagala uz neke odjevne kombinacije.
''Tako sam odlučila maksimalno proširiti paletu boja proizvoda kako bi svatko mogao pronaći nešto za sebe'', rekla je vlasnica brenda.
''Najpopularnije gumice su gumice od muslina - 100% prirodnog materijala, pamuka, lako se održavaju, praktične su i slažu se uz svaku kombinaciju'', napominje Vištica.
Kada je osmišljavala ime brenda, željela je nešto jednostavno i pamtljivo, pa se kaže odlučila za najjednostavniju ideju. Prisutna je i na društvenim, njezine gumice možete pogledati putem Facebooka i Instagrama.
Za sada, poslovanje joj ide odlično.
'Ovaj posao me puno naučio'
''Nemam neku određenu utjecajnu stvar koja bi mogla naškoditi poslovanju tako da poteškoća u poslovanju nema, jer nastojim u rekordnom roku riješiti svaki problem koji se nađe na putu i krenuti dalje'', ispričala je vlasnica brenda.
Čak i kada je nastupila pandemija, za nju to poslovno nije predstavljalo problem. Za nju je koronakriza imala pozitivan učinak jer se znatno povećalo korištenje e-trgovine koje je doprinijelo razvoju i napretku njenog budućeg poslovanja.
No najveći bonus toga što se upustila u vode vođenja svog posla jest taj što ona taj posao voli i što je uz njega puno naučila.
''Da mi je netko prije nekoliko godina rekao da ću se baviti šivanjem, ne bih mu vjerovala. Uz studiranje ovaj posao me je mnogo naučio, svu teoriju s fakulteta pretočila sam u praksu i tako najbolje naučila neke stvari. Također, naučila sam se odgovornosti, samostalnosti, upornosti i odlučnosti'', izjavila je Vištica.
Kratkoročni plan za budućnost su proširenje poslovanja web shopa na ostale države Europe, a dugoročni planovi su proširenje asortimana i uvođenje novih proizvoda.