'The Root of life' /

Siščanin proizvodi unikatne kreacije od recikliranih dijelova drveta: 'Odumrlom drvetu vraćam život'

Image
Foto: TROL Craftwork/RTL

Kroz svoju stalnu ponudu Kovač izrađuje različite elemente za ukrašavanje interijera i eksterijera

22.8.2021.
12:00
TROL Craftwork/RTL
VOYO logo

RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o Igoru Kovaču iz Siska koji izrađuje kreacije od drveta. 

Potreba za stvaranjem "nečega" iz "ničega" dovela je Siščanina Igora Kovača do kreiranja zanimljivih predmeta iz odbačenih komada drveta koje mu je bilo jednostavno žao baciti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za RTL.hr priča kako ga je taj trenutak, ali i kasnije razmišljanje o mogućnostima koje mu pružaju naizgled neiskoristivi komadi drveta, bilježi kao trenutak stvaranja brenda THE ROOT OF LIFE Craftwork.

Image
Foto: TROL Craftwork

(FOTO: TROL Craftwork, Igor Kovač)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pretočio znanje u kreativno pronalaženje rješenja

"Kroz svoje dugogodišnje zanimanje kroz koje sam naučio projektno razmišljati, planirati te provoditi različite akcije vezane uz rad s korisnicima, u mome slučaju mladima, iskoristio sam kako bih posložio put ka ostvarenju zadanih ciljeva koje sam kasnije otvaranjem obrta i ostvario.

Naime, radeći kao projektni menadžer u sektoru mladih, naučio sam se kreativno izražavati, što je posljedica organiziranog promišljanja o postojećoj problematici te traženju adekvatnih rješenja i akcija za rješavanje određenih problema.

Tako da kada pretočim stečeno znanje u kreativno pronalaženje rješenja, vrlo lako sam počeo ostvarivati zamišljene ideje kako da odbačeno i odumrlo drvo vratim u život, pruživši mu neku drugu namjenu", objašnjava Kovač.

Image
Foto: TROL Craftwork

(FOTO: TROL Craftwork, Igor Kovač)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kroz svoju stalnu ponudu Kovač izrađuje različite elemente za ukrašavanje interijera i eksterijera, poslovnih i privatnih prostora kao što su različite obloge za zidove i podove, elementi za odlaganje stvari (stolovi, police, komodice i sl.), pregrade za otvorene prostore, različite tipove svjetiljki (podne, stropne, zidne...) te prema potrebi neke druge elemente s kojima bi se mogao nadopuniti bilo koji životni ili poslovni prostor te mu dati jednu posebnu vizuru. 

"Drvo kao osnova za stvaranje svih elemenata svakako stoji, no htio bih napomenuti kako gotovo svaki izrađeni element je izrađen od nekih recikliranih dijelova drveta ili pak metala", objašnjava.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izgubio prostorije za rad u potresu

Potreba klijenta je, tvrdi uvijek na prvom mjestu. Proizvodni pogon još uvijek nema, no djelatnost kojom se bavi, objašnjava, nije ograničena isključivo na izradu kreacija unutar jednog prostora. Zbog potresa koji je pogodio Petrinju i Sisak 29.12. prošle godine izgubio je dvije prostorije za rad. Ipak, kaže kako se brzo snašao.

Image
Foto: TROL Craftwork

(FOTO: TROL Craftwork, Igor Kovač)

"Preselio sam sve radnje na otvoreno, što na neki način funkcionira, barem do zime, a do tada se nadam uraditi i osposobiti oštećene prostorije kako bih mogao nastaviti s izradom u zatvorenome", objašnjava.

Sve elemente, priča Kovač, izrađuje po narudžbi, personalizirano i unikatno. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Svaka izrada elementa je svojevrstan projekt u koji je klijent uključen od početka do kraja. Svojom potrebom i vizijom pridodam svoju kreativnost i znanje te tako stvaramo jedinstvene elemente na obostrano zadovoljstvo", priča Kovač.

Image
Foto: TROL Craftwork

(FOTO: TROL Craftwork, Igor Kovač)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Najvažnija je otvorena i prijateljska komunikacija'

Objašnjava da je prva i osnovna stepenica da se s klijentom upusti u projekt komunikacija, otvorena i prijateljska.

"Ona je nekako najvažnija u procesu planiranja, a zatim i kroz realizaciju kako bi se dobilo ono što je planirano. Sve definitivno ovisi od elementa do elementa, koji su gabariti, broj komada, materijal koji se koristi, tako da nije jednostavno opisati proces izrade jedne kreacije, jer ona kao takva je proizvod koji ovisi o kreativnosti ponajviše. No, za recimo jednu svjetiljku mogu potrošiti i do 7 dana rada ili pak za nekakav jedinstveni Coffee table i do dva tjedna, što ne mora biti slučaj prilikom realizacije svakog takvog projekta", priča Kovač.

Osnovni alati za izradu njegovih kreacija su, kaže, sirovine koje pribavlja na različite načine - od skupljanja u parkovima i reciklažnim dvorištima, do snalaženjem putem oglasnika ili pak osobnim kontaktima poznanika koji raspolažu različitim sirovinama. 

Image
Foto: TROL Craftwork

(FOTO: TROL Craftwork, Igor Kovač)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U igri su svakako i razni električni i manualni strojevi za obradu drveta i metala, ovisno o težini projekta koristim usluge svojih partnera i suradnika koji se profesionalno bave
obradom drveta ili metala", tvrdi Kovač.

Korijen bilo čega kao početak života

Zanimljivo je i ime njegovog branda, "The Root of life". Pitamo ga krije li se iza imena i neki filozofski koncept s obzirom na to da sve u životu ima neki svoj korijen iz kojeg nešto iznikne.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: TROL Craftwork

(FOTO: TROL Craftwork, Igor Kovač)

"Razmišljanja o korijenu bilo čega kao početku života, doslovno se preslikalo na odluku o imenu za koje, moram priznati je zaslužan prvi stolić koji sam napravio od odbačenog korijena divlje šljive, tako da je nekako spontano sve sjelo na mjesto. Kolega koji je osmislio i izradio logo brenda mi je čak ukazao kako bi bilo dobro iskoristiti akronim imena, što u promo svrhe što u kasniju prepoznatljivost brenda kroz skraćenicu TROL Craft", objašnjava.

Na pitanje o cijenama njegovih radova, odgovara da utvrđivanje istih ostavlja za kraj korespondenciji s klijentom.

Image
Foto: TROL Craftwork

(FOTO: TROL Craftwork, Igor Kovač)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Cijene nigdje nisu izražene upravo zato što svaki element ja apsolutno unikatan, poseban i ne može reproducirati u istim gabaritima, istoga izgleda i sl. Tako da određivanje cijene usluga uvijek ostavljam za kraj korespondencije s klijentom kada im se prikažu sve pojedinosti izrade svakog elementa. Gotovo svi klijenti do sada su mi se javljali putem preporuka, no u svrhu promocije koristim sve raspoložive medije (Instagram, Facebook, web site) kako bih promovirao ono s čime se bavim i ono što predstavlja THE ROOT OF LIFE Craftwork", zaključuje Kovač.

Tekst je financiran sredstvima Google stipendije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo