ručno probrani /

Craft ekološki čajevi rezultat su obiteljskog biznisa: 'Djed nas je podučio vrijednostima ljekovitog bilja'

Image

Odores Silentii čajevi su ručno probrani čajevi iz proizvodnje na poljima Bioplanta

13.2.2022.
12:00
VOYO logo

RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o hrvatskom brendu Odores Silentii koji proizvodi ekološke čajeve.

Osim kave, mnogi svoje jutro vole započeti šalicom toplog čaja. Ukoliko i vi volite ovaj napitak koji prema legendi potječe iz Kine, hrvatski brend čajeva Odores Silenti proizvodi čajeve od ljekovitog bilja iz Hrvatske.

Hobi pretvoren u obiteljski posao

Odores Silentii, što u prijevodu s latinskog znači Mirisi tišine, započeo je od hobija i osobnog uživanja u ceremoniji uživanja u prirodnim domaćim biljkama i čajevima tijekom 2018 godine.

''Odores Silentii je obiteljski hobi koji se polako pretvara u obiteljski posao. U rad su uključeni svi članovi obitelji te je Odores Silentii postao sadržaj oko kojeg se okupljamo, provodimo zajedničko vrijeme te razmjenjujemo znanja i vještine'', poručila je Magdalena Sekulić, zadužena za marketing u Odores Silentiiju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Djed nas je podučio vrijednostima ljekovitog bilja iz hrvatskog podneblja te pripravi čaja. Smisao naših proizvoda je uživanje u mirisima prirode (drveta, biljaka i samog čaja) za koje smatramo da donose trenutke mira i tišine u užurbanoj svakodnevnici. Odores Sillentii je latinski prijevod Mirisa Tišine'', dodaje Sekulić.

Image
Foto: Odores Silentii

U proizvodnji čajeva obrta Bioplanta sudjeluje 3 do 10 djelatnika ovisno o kojem razdoblju godine se nalaze. U poslovanju Odores Silentii sudjeluje 7 članova obitelji. Svoje proizvode trenutno prodaju na web shopu i preko društvenih mreža.

''Nadamo se da će 2022 biti nova prekretnica našeg poslovanja posebice u razvoju prodajnih kanala. Naše proizvodne količine i način personalizacije proizvoda nije primjenjiv za tradicionalne maloprodajne lance. Uzgoj ljekovitog bilja baziran na ekonomiji razmjera i visokoj učinkovitosti doveo je konzumaciju čaja na instant razinu (pripravi, konzumiraj, idi dalje) i taj način dominira na tržištu. Naša strategija je drugačija. Naši proizvodi nisu usporedivi s takvim modelom konzumacije čajeva. Osobno smo iskusili da je konzumacija čaja „zdrava navika“ ne samo iz aspekta konzumacije tekućine'', napominje Sekulić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
za hladnije dane /

Hrvatski brend mirisnih svijeća pripremio je poklon paket za svaku prigodu: 'Kupce su zaludile tobacco svijeće'

Image
za hladnije dane /

Hrvatski brend mirisnih svijeća pripremio je poklon paket za svaku prigodu: 'Kupce su zaludile tobacco svijeće'

Ručno probrani čajevi

Odores Silentii ima nekoliko ideja o alternativnim načinima pristupa tržištu prvenstveno kroz društvene mreže i kreiranje kvalitetnog sadržaja oslanjajući se na direktnu prodaju te modele prodaje na principima „isprobaj pa kupi“.

Odores Silentii čajevi su ručno probrani čajevi iz proizvodnje na poljima Bioplanta. Nakon berbe i sušenja čajevi se ručno prebiru kako bi se odvojila vrhunska kakvoća.

Količina ručnog rada predstavlja najveći dio resursa u cijelom proizvodnom lancu. O tome najbolje govori primjer da je za 1 kg Odores Silentii čaja od matičnjaka, kamilice ili mente potrebno cca 2-4  sati ručnog probiranja, objašnjava Sekulić, te naglašava kako je Odores Silentii prvi hrvatski craft čaj ponuđen na tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Odores Silentii

Odoress Silentii nude čajeve pakirane u limenkama i vrećicama, čajne mješavine sa suhim ekološkim voćem, personalizirane poklon pakete s graviranim tekstom drvene škrinje i setovi od drveta, poklon kutije s čajevima i priborom, te set za posluživanje u ugostiteljstvu.

''Uz sve ovo u najavi imamo još jedan novi proizvod – svijeće koje sadrže naše čajeve koje bi uskoro trebale biti dostupne na našoj web stranici'', najavljuje Sekulić.

''Trenutno je najpopularniji čaj Vidov san, mješavina bosiljka, nevena i stolisnika koji impresionira svojom transformacijom boje od plave, preko zelenkaste a dodavanjem meda dobiva i treću boju. Okusom je iznenađujući i vrlo ugodan'', kazala je Sekulić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Korona kriza je za ovaj hrvatski brend značila je prekretnicu u marketingu i prodaji te prodaji roba i usluga bazirano na društvenim mrežama i web trgovini.   

''Posao nam predstavlja veliko zadovoljstvo jer vidimo rezultate svog rada, zadovoljne kupce, nove vještine i znanja koja smo usvojili. Također velika su vrijednost ljudi, naši poslovni partneri  s kojima surađujemo koji su optimistični i spremni na zajedničku suradnju'', izjavila je Sekulić.

ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike