ručno probrani /

Craft ekološki čajevi rezultat su obiteljskog biznisa: 'Djed nas je podučio vrijednostima ljekovitog bilja'

Image

Odores Silentii čajevi su ručno probrani čajevi iz proizvodnje na poljima Bioplanta

13.2.2022.
12:00
VOYO logo

RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o hrvatskom brendu Odores Silentii koji proizvodi ekološke čajeve.

Osim kave, mnogi svoje jutro vole započeti šalicom toplog čaja. Ukoliko i vi volite ovaj napitak koji prema legendi potječe iz Kine, hrvatski brend čajeva Odores Silenti proizvodi čajeve od ljekovitog bilja iz Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hobi pretvoren u obiteljski posao

Odores Silentii, što u prijevodu s latinskog znači Mirisi tišine, započeo je od hobija i osobnog uživanja u ceremoniji uživanja u prirodnim domaćim biljkama i čajevima tijekom 2018 godine.

''Odores Silentii je obiteljski hobi koji se polako pretvara u obiteljski posao. U rad su uključeni svi članovi obitelji te je Odores Silentii postao sadržaj oko kojeg se okupljamo, provodimo zajedničko vrijeme te razmjenjujemo znanja i vještine'', poručila je Magdalena Sekulić, zadužena za marketing u Odores Silentiiju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Djed nas je podučio vrijednostima ljekovitog bilja iz hrvatskog podneblja te pripravi čaja. Smisao naših proizvoda je uživanje u mirisima prirode (drveta, biljaka i samog čaja) za koje smatramo da donose trenutke mira i tišine u užurbanoj svakodnevnici. Odores Sillentii je latinski prijevod Mirisa Tišine'', dodaje Sekulić.

Image
Foto: Odores Silentii

U proizvodnji čajeva obrta Bioplanta sudjeluje 3 do 10 djelatnika ovisno o kojem razdoblju godine se nalaze. U poslovanju Odores Silentii sudjeluje 7 članova obitelji. Svoje proizvode trenutno prodaju na web shopu i preko društvenih mreža.

''Nadamo se da će 2022 biti nova prekretnica našeg poslovanja posebice u razvoju prodajnih kanala. Naše proizvodne količine i način personalizacije proizvoda nije primjenjiv za tradicionalne maloprodajne lance. Uzgoj ljekovitog bilja baziran na ekonomiji razmjera i visokoj učinkovitosti doveo je konzumaciju čaja na instant razinu (pripravi, konzumiraj, idi dalje) i taj način dominira na tržištu. Naša strategija je drugačija. Naši proizvodi nisu usporedivi s takvim modelom konzumacije čajeva. Osobno smo iskusili da je konzumacija čaja „zdrava navika“ ne samo iz aspekta konzumacije tekućine'', napominje Sekulić.

Image
za hladnije dane /

Hrvatski brend mirisnih svijeća pripremio je poklon paket za svaku prigodu: 'Kupce su zaludile tobacco svijeće'

Image
za hladnije dane /

Hrvatski brend mirisnih svijeća pripremio je poklon paket za svaku prigodu: 'Kupce su zaludile tobacco svijeće'

Ručno probrani čajevi

Odores Silentii ima nekoliko ideja o alternativnim načinima pristupa tržištu prvenstveno kroz društvene mreže i kreiranje kvalitetnog sadržaja oslanjajući se na direktnu prodaju te modele prodaje na principima „isprobaj pa kupi“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odores Silentii čajevi su ručno probrani čajevi iz proizvodnje na poljima Bioplanta. Nakon berbe i sušenja čajevi se ručno prebiru kako bi se odvojila vrhunska kakvoća.

Količina ručnog rada predstavlja najveći dio resursa u cijelom proizvodnom lancu. O tome najbolje govori primjer da je za 1 kg Odores Silentii čaja od matičnjaka, kamilice ili mente potrebno cca 2-4  sati ručnog probiranja, objašnjava Sekulić, te naglašava kako je Odores Silentii prvi hrvatski craft čaj ponuđen na tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Odores Silentii

Odoress Silentii nude čajeve pakirane u limenkama i vrećicama, čajne mješavine sa suhim ekološkim voćem, personalizirane poklon pakete s graviranim tekstom drvene škrinje i setovi od drveta, poklon kutije s čajevima i priborom, te set za posluživanje u ugostiteljstvu.

''Uz sve ovo u najavi imamo još jedan novi proizvod – svijeće koje sadrže naše čajeve koje bi uskoro trebale biti dostupne na našoj web stranici'', najavljuje Sekulić.

''Trenutno je najpopularniji čaj Vidov san, mješavina bosiljka, nevena i stolisnika koji impresionira svojom transformacijom boje od plave, preko zelenkaste a dodavanjem meda dobiva i treću boju. Okusom je iznenađujući i vrlo ugodan'', kazala je Sekulić.

Korona kriza je za ovaj hrvatski brend značila je prekretnicu u marketingu i prodaji te prodaji roba i usluga bazirano na društvenim mrežama i web trgovini.   

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Posao nam predstavlja veliko zadovoljstvo jer vidimo rezultate svog rada, zadovoljne kupce, nove vještine i znanja koja smo usvojili. Također velika su vrijednost ljudi, naši poslovni partneri  s kojima surađujemo koji su optimistični i spremni na zajedničku suradnju'', izjavila je Sekulić.

Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo