Kupnja namirnica može biti zabavna, ali i skupa. No posljednjih desetljeća supermarketi su postali stručnjaci u suptilnoj "umjetnosti plasmana proizvoda", utječući na izbore kupaca pri kupnji, a da oni toga nisu ni svjesni.
TikTok influencer Sabri Suby razotkrio je šest zamki supermarketa za koje tvrdi da potiču potrošače da troše više novca, piše Express.
Kupce se ovako mami da više troše
"Ovo su grozne tajne koje supermarketi skrivaju od vas. Jeste li se ikad zapitali zašto vas voće i povrće dočekuju na ulazu? To je psihološki mamac koji pokreće efekt aureole zdravlja tjerajući vas da napunite kolica", objasnio je i dodao kako su svakodnevne potrepštine poput mlijeka i jaja vješto smještene u stražnjem dijelu trgovine, tjerajući kupce da se snađu u odjelu grickalica te da će vjerojatno uzeti nekoliko usput.
Istaknuo je da se veći broj kolica ostavlja raširen po prodavaonici kako bi poticali veću kupnju, kao i strateško odlaganje skupih artikala u razini očiju, a jeftinije artikle skrivaju na nižim policama.
"Blagajna je najveća zamka, smatraju da ćete biti umorni i tjeraju vas da gledate čokoladice, suludo, zar ne?", rekao je.
Pratitelj mu je odgovorio: "Ah, tako oni to rade." Drugi je dodao: "Zanimljivo." Međutim, nisu svi bili oduševljeni njegovim tvrdnjama. Jedan muškarac se našalio: "Ovo smo naučili 1993.", a s time su se i ostali složili: "Ovo nisu nove informacije i nije neka velika tajna. Nije sve zavjera."
POGLEDAJTE VIDEO: Trgovci zaradili milijardu više nego godinu prije, marža na kruhu gotovo 40 posto