Gotovo polovina ispitanika priznala je kako je obavljanje kućanskih poslova završilo seksom najmanje jednom u vezi ili braku.
NEMA VEZE SA SEKSOM, ALI JAKO NAPALJUJE: Napokon je jasno kao dan; evo što vam je činiti kada želite 'akciju'
![giphy (6)](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/3068e1b4-929c-11eb-9bff-0242ac120012/original.gif)
![actual-statistics-on-nonsexual-turn-ons-for-women-and-men-x-photos-13](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/300134b0-929c-11eb-9edb-0242ac120012/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
![ec0e64957fc136bfe27343c17474ae9c_width-600](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/3251c914-929c-11eb-9b21-0242ac120011/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Nošenje uniforme za rad (26%), šefovska pozicija (25%), zarađivanje više novca (22%) i napuštanje poslova zbog kojih su bili nesretni (13%) identificirani su kao najatraktivnije stvari koje ljudi rade na poslu.
![fbb598b4899142ca2f83b1df0e02a584_width-600](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/33d7bbb8-929c-11eb-b431-0242ac12000f/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Kuhanje se pokazalo kao najatraktivnija aktivnost kod kuće za 62 posto ljudi, nakon čega je slijedilo čišćenje (48%), radovi oko kuće (43%) i spremanje kreveta (40%).
![stats-on-nonsexual-turn-ons-for-women-and-men-16-photos-gifs-17](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/312f522c-929c-11eb-9ccc-0242ac120011/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Provedeno je istraživanje na ispitanicima iz Sjedinjenih Država i Ujedinjenog Kraljevstva kako bi se bolje razumjeli neseksualni načini na koje se ljudi okreću svojim partnerima.
![6d8236df8fd521277c797097c5b716df_width-600](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/328fc1a6-929c-11eb-94fa-0242ac120011/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Žene su bile 30 posto sklonije navesti radove u dvorištu i vrtu kao okidače za seksualnu uzbuđenost.
![giphy (5)](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/31587206-929c-11eb-a555-0242ac120012/original.gif)
U usporedbi sa starijim generacija, današnji mladi najčešće su istaknuli upravo čudnost kao privlačnu osobinu (34%), kao i zločest izraz lica (18%).
![giphy (1)](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/303b1f72-929c-11eb-9f80-0242ac120012/original.gif)
Čak 58 posto ljudi priznalo je da ih napaljuje kada njihovi partneri obavljaju kućanske poslove, od toga 61 posto muškaraca i 56 posto žena.
![giphy (2)](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/31bd771e-929c-11eb-814e-0242ac120012/original.gif)
Muškarci su pritom češće isticali kako ih napaljuje gledati svoju partnericu dok slaže krevet.
![giphy (3)](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/3044d486-929c-11eb-91df-0242ac12000f/original.gif)
Trošenje vremena na hobi (24%), rad od kuće (23%), igranje videoigara (17%) i vježbanje kod kuće (16%) također su neke parove doveli do seksualnih aktivnosti.
![giphy (4)](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/2fbe0942-929c-11eb-9826-0242ac120012/original.gif)
Iako je fit izgled ocijenjen kao najatraktivnija karakteristika partnera za 37% posto ljudi, jedinstveni stil odijevanja (27%), visoki partneri (27%), dubok glas (26%) i općenito sve što iskače iz okvira (25%) također su bile neobične osobine koje su klasificirane kao napaljujuće.