Gotovo polovina ispitanika priznala je kako je obavljanje kućanskih poslova završilo seksom najmanje jednom u vezi ili braku.
NEMA VEZE SA SEKSOM, ALI JAKO NAPALJUJE: Napokon je jasno kao dan; evo što vam je činiti kada želite 'akciju'



Nošenje uniforme za rad (26%), šefovska pozicija (25%), zarađivanje više novca (22%) i napuštanje poslova zbog kojih su bili nesretni (13%) identificirani su kao najatraktivnije stvari koje ljudi rade na poslu.

Kuhanje se pokazalo kao najatraktivnija aktivnost kod kuće za 62 posto ljudi, nakon čega je slijedilo čišćenje (48%), radovi oko kuće (43%) i spremanje kreveta (40%).

Provedeno je istraživanje na ispitanicima iz Sjedinjenih Država i Ujedinjenog Kraljevstva kako bi se bolje razumjeli neseksualni načini na koje se ljudi okreću svojim partnerima.

Žene su bile 30 posto sklonije navesti radove u dvorištu i vrtu kao okidače za seksualnu uzbuđenost.

U usporedbi sa starijim generacija, današnji mladi najčešće su istaknuli upravo čudnost kao privlačnu osobinu (34%), kao i zločest izraz lica (18%).

Čak 58 posto ljudi priznalo je da ih napaljuje kada njihovi partneri obavljaju kućanske poslove, od toga 61 posto muškaraca i 56 posto žena.

Muškarci su pritom češće isticali kako ih napaljuje gledati svoju partnericu dok slaže krevet.

Trošenje vremena na hobi (24%), rad od kuće (23%), igranje videoigara (17%) i vježbanje kod kuće (16%) također su neke parove doveli do seksualnih aktivnosti.

Iako je fit izgled ocijenjen kao najatraktivnija karakteristika partnera za 37% posto ljudi, jedinstveni stil odijevanja (27%), visoki partneri (27%), dubok glas (26%) i općenito sve što iskače iz okvira (25%) također su bile neobične osobine koje su klasificirane kao napaljujuće.