Zbog njegovog lica na naslovnici pada prodaja

Čini se da svjetska slava Justina Biebera polako jenjava. Barem ako je suditi prema prodaji popularnih magazina.

6.7.2011.
17:13
VOYO logo

arti-201106141108006Naslovnicu magazina Vanity Fair za veljaču krasio je popularni teen idol Justin Bieber. Iako je bilo za očekivati da će ova 17-godišnja zvijezda odlično prodati časopis, ispostavilo se da je taj broj magazina imao najgoru prodaju u zadnjih 12 godina.

No, nije Vanity Fair jedini magazin koji je snosio posljedice takozvane 'Bieber bombe'. I izdanje Teen Voguea iz listopada 2010. na čijoj je naslovnici bio Justin Bieber zabilježilo je 12 posto manju prodaju nego inače.

U travnju prošle godine People je također objavio Biebera na naslovnici, a prodaja im je pala za čak 25 posto.

'Tko je znao da 12-godišnjaci ne kupuju novine', rekao je glasnogovornik Vanity Faira za strane medije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201106141108006 arti-201106061161006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
BNP
GLEDAJ 24 SATA PRIJE
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
DJED BI BIO PONOSAN /

Glazba joj je u genima: Arsenova unuka Lu osim glasom plijeni i ljepotom