Jedna od naših najuspješnijih influencerica Sonja Kovač na svom Instagramu ima skoro pola milijuna pratitelja, a specijalizirala se za modu i putovanja. Ona sebe naziva digitalnom poduzetnicom. Što to točno podrazumijeva te kako posluju influenceri, pojasnila je za RTL Direkt.
"Digitalni poduzetnik je osoba koja stvara kreativni sadržaj koji na određeni način kroz određenu nišu plasira na društvene mreže. Određena niša je primjerice putovanje, moda ili kozmetika", kazala je.
Sonja tvrdi kako ljudi zbog nedovoljne informiranosti imaju negativno mišljenje o influencerima.
"U svemu tome ima više faktora, jedan je generacijski jaz, tu je i nedovoljna informiranost jer je lakše mrziti nešto kada ne znaš o čemu se zapravo radi. Ljudi žele znati da li je to legitiman posao i da li su plaćeni porezi. Ljudima je jako teško shvatiti da samo jedna osoba stoji iza svega toga i da jedna osoba radi toliko posla".
Problem je doći do pratitelja
Influenceri dolaze do posla tako što im brendovi individualno ili kroz agencije šalju ponude za suradnju.
"Oni traže od nas da stvorimo cijeli neki koncept kako bi mi predložili cijelu suradnju jer zapravo mi stvaramo cijeli taj kreativni sadržaj", kazala je Sonja.
Ona je u početku sve radila sama, no sada ima registriran obrt i vanjske suradnike.
"Nadam se u skorije vrijeme da će biti zaposlenih jer za to treba doći do određenog nivoa", istaknula je.
Najveći problem influencerima je doći do velikog broja pratitelja. Sonjine kolegice koje rade vani više zarađuju.
"To je unosan posao i ništa to nije što se ne zna", kazala je.