Rita Ora već se neko vrijeme pokušava probiti na američko tržište, otkako je potpisala ugovor za izdavačku kuću Jay Z-a. No, kako je do sada tamo prošla gotovo nezamijećeno, Rita koristi društvene mreže kako bi si podigla popularnost, kao mnoge druge zvijezde.
Krajem prošlog tjedna, Rita je na Twitteru napisala: 'Ako ovo retweetate 100.000 puta, objavit ću novu pjesmu u ponedjeljak'. No, tek 2.000 obožavatelja bili su željni njene nove glazbe, pa je tako trik propao.
Oru na Twitteru prati preko 4 milijuna ljudi, no, navodno, 1,3 milijuna je lažno, što, također nije novina u svijetu showbusinessa.
Nakon što je njena objava imala slabi odjek, tweet je obrisala, nakon čega je okrivila 'hakere' da su umjesto nje objavljivali.
"Nikakva glazba se ne objavljuje dok ja nisam spremna", napisala je Rita.
Rijetko tko joj je vjerovao, pa je, na žalost, postala predmet ruganja na toj društvenoj mreži.
"Prestani lagati", "Znamo da si obrisala tweet jer ga nitko nije doživljavao" samo su neki od komentara na njen Twitter fijasko.