Izdanja popularnih časopisa s likom Lady Gage na naslovnici imala su najbolju prodaju u prošloj godini, dok su neke druge zvijezde u usponu zaslužne za jako slabu prodaju časopisa koje su 'ukrasile'.
Istraživanje koje je proveo Women’s Wear Daily pokazalo je da je zvijezda osebujnog stila bila najpopularnije lice s naslovnice u 2010. godini u SAD-u.
Srpanjski broj Rolling Stonea s Lady Gagom na naslovnici prodan je u 250.000 primjeraka, što je tri puta više od prosjeka.
Također, travanjsko izdanje Cosmopolitana s Lady Gagom na naslovnici najprodavaniji je broj ovog popularnog ženskog magazina u prošloj godini.
Brojevi Vanity Faira i Ella čije naslovnice krasi najveća pop-zvijezda današnjice također su među najprodavanijim izdanjima u prošloj godini.
No, za razliku od Lady Gage, čija pojava u svim formatima i izdanjima izaziva veliku pažnju, neke mlade zvijezde koje mediji vole pokazale su se kao jako loš mamac za čitatelje.
Među njima je zvijezda TračericeBlake Lively. Njeno lice krasi najslabije prodavani broj Esquirea u prošloj godini, a ni američko izdanje Voguea s njenim likom na naslovnici nije se proslavilo na kioscima.
Ipak, prošlogodišnje izdanje Allurea s njom na naslovnici najprodavaniji je broj ovog časopisa u 2010.
Varijabilna je i popularnost Anne Hathaway, koja krasi najslabije prodavan Vogue u prošloj godini i jedno od najbolje prodavanih izdanja In Stylea.
(Ne)popularnost Taylor Swift uopće nije upitna. Elle s njenim likom najlošije je prodavan u prošloj godini, a nije se proslavilo ni izdanje Glamoura koje je krasila.