Nina Kraljić i dio gledatelja žalili su se da su brojevi bili privremeno nedostupni tijekom subotnjeg glasanja na Dori. S HRT-a su zatražili da se očituje kompanija koja je bila zadužena za pozive gledatelja.
"Naš telefonski sustav ima mogućnost zaprimanja preko 100.000 istovremenih poziva od krajnjih korisnika. Telefonsko glasovanje za projekt Dora 2021 organizirano je uz unaprijed određene uvjete od strane organizatora:
- glasovanje unutar vrlo kratkog vremenskog intervala, odnosno u trajanju od samo 10 minuta
- izgovaranje dugačke glasovne poruke pozivateljima prije uspostave poziva i početka naplate
- izvršavanje provjere da li je telefonsko glasovanje u tijeku
- izvršavanje provjere broja poziva ostvarenih po pojedinom telefonskom broju, odnosno prekidanje poziva prije uspostave ukoliko je korisnik pozivao više od 10 puta
Gore navedeni zahtjevi pri povećanoj količini poziva uzrokovali su određeno opterećenje telefonskog sustava, ali u okviru normalnog ponašanja", objasnili su iz kompanije.
"Na našem sustavu nije zabilježeno odbijanje poziva osim neuspostavljenih poziva koji nisu smjeli biti ostvareni prema gornjoj uputi organizatora. Iako na našem sustavu nisu zabilježene poteškoće u radu, ne možemo isključiti mogućnost da su se iste događale na sustavima trećih strana uključenih u funkcioniranje telefonije koja pokriva sve korisnike u RH jer u istome sudjeluje mnoštvo drugih operatora i različitih sustava, ali isti nisu pod našim nadzorom", dodali su.
Nina Kraljić danima se žalila na organizaciju i plasman na ovogodišnjoj Dori. Pjevačica je ugasila i svoje profile na Instagramu i Facebooku. Nina je prvo burno reagirala nakon proglašenja rezultata, prozvala je organizatore zbog tehničkih problema, nije čestitala pobjednici Albini Grčić, prekinula je suradnju s HRT-om, a jučer je na Facebooku napisala da je žrtva javnog linča.