Ponovno je izbačena Madonnina kontroverzna reklama za Pepsi, čak 34 godine nakon što je prvotno bila zabranjena. 1989. godine, Pepsi je potpisao pet milijuna dolara vrijedan ugovor s poznatom pjevačicom kako bi promovirala gazirano piće, a ujedno i svoj hit "Like a Prayer".
Vatikan osudio reklamu
Međutim, reklama je izazvala golemu kontroverzu gotovo odmah nakon što je prikazana na televiziji, posebno na MTV-ju. U reklami su se pojavili prizori zapaljenih križeva i zavođenja sveca, što je izazvalo oštre reakcije vjerskih grupa. Čak je i Vatikan osudio reklamu.
Ponovno je puštena
Unatoč kontroverzama, reklama je privukla ogromnu publiku, dosegnuvši više od 250 milijuna gledatelja u preko 40 zemalja. Sada, 34 godine kasnije, Madonna je odlučila ponovno predstaviti ovu povijesnu reklamu, što je izazvalo znatan interes i podsjetilo na jedan od najspornijih trenutaka u njezinoj karijeri.
'Tako je započela moja karijera'
Madonna je na društvenoj mreži u srijedu objavila reklamu i zahvalila Pepsiju.
"Prije 34 godine napravila sam reklamu za Pepsi kako bih proslavila izlazak svoje pjesme Like a Prayer. Reklama je odmah otkazana kada sam odbila promijeniti bilo koju scenu u videu u kojem ljubim afroameričkog sveca ili palim križeve. Tako je započela moja slavna karijera umjetnice koja odbija ugroziti svoj umjetnički integritet", napisala je ispod videa.
"Hvala Pepsiju što je konačno shvatio genijalnost naše suradnje. Umjetnici su ovdje da remete mir", zaključila je pjevačica.
Fanovi ugodno iznenađeni
Brojni pratitelji na društvenoj mreži su ostali oduševljeni te podržali Madonnu.
"Like a Prayer je jedna od mojih omiljenih pjesama, a video je nevjerojatna izjava. Drago mi je da je Pepsi ovo konačno izbacio. I drago mi je da ste ipak plaćeni", "Ova pjesma je promijenila moj život", "Jedna i jedina, Madonna", pisali su obožavatelji.
POGLEDAJTE VIDEO: Madonna o preobrazbi: 'Za sve je kriv objektiv!'