Pet godina nakon što su Meghan Markle i princ Harry napustili britanski dvor i preselili u Sjedinjene Američke Države, bivši vojvoda i vojvotkinja od Sussexa nastavili su graditi život daleko od kraljevskih protokola – ali ne i daleko od reflektora. Par je dosad zaradio milijune dijeleći svoju verziju života unutar palače, kroz intervjue i memoare, no čini se da je toj fazi sada došao kraj.
Uloga naratora u obiteljskoj drami više ne donosi pažnju kao nekad, pa je Meghan odlučila promijeniti smjer. U središtu interesa javnosti sada je njezin novi projekt – brend pod nazivom "As Ever", kojim se predstavlja kao poduzetnica i zaljubljenica u gastronomiju.

Na službenim stranicama brenda u ponudi se mogu pronaći pažljivo dizajnirani proizvodi poput džemova, meda, čajeva, jestivog cvijeća i mješavina za palačinke, sve s naglaskom na estetiku, kvalitetu i osobni pečat Meghan Markle.
Najveću pažnju izazvali su džem od maline, pakiran u staklenke od 215 grama, koji se prodaje po cijeni od 9 dolara i cvjetni med u staklenci od 255 grama koji se prodaje po 28 dolara. Iako je cijena znatno viša u odnosu na slične proizvode koji se u hrvatskim trgovinama mogu pronaći već za 2 do 3 eura, kupce to nije obeshrabrilo – sve se rasprodalo u roku od nekoliko minuta.


Na društvenim mrežama odmah su krenuli komentari "To je previše za tako malo džema", no očito se stvorila posebna kategorija potrošača spremnih platiti više – ne samo za sadržaj staklenke, već i za osjećaj luksuza i ekskluzivnosti koji dolazi uz ime Meghan Markle.
Osim džemova, u ponudi su i biljni čajevi od limuna i đumbira, paprene metvice te hibiskusa, svaki po cijeni od 12 dolara za pakiranje od 12 vrećica. Isto toliko stoji i mješavina za palačinke.
Paralelno s pokretanjem brenda, Meghan se okušala i u kulinarskom televizijskom formatu, u kojem predstavlja svoje omiljene recepte te male trikove iz kuhinje.
POGLEDAJTE VIDEO: Princ Harry i Meghan Markle opet u središtu pozornosti. Što na sve kaže kralj Charles?