IZNENADILA OBOŽAVATELJE /

Meghan Markle objavila da pokreće lifestyle brend, prati je već pola milijuna ljudi

Image
Foto: Profimedia

Ako želite među prvima doznati o čemu se točno radi, putem web stranice se možete prijaviti na newsletter

17.3.2024.
10:55
Profimedia
VOYO logo

Meghan Markle pokrenula je novi projekt i oduševila svoje obožavatelje! Lansirala je web stranicu American Riviera Orchard te otvorila istoimenu Instagram stranicu koju je već zapratilo pola milijuna ljudi.

Na profilu je trenutno objavljeno devet fotografija koje zajedno čine logo brenda u kojem je navedeno ime grada u kojem je Meghan izgradila novi život sa suprugom Harryjem i njihovom djecom. Riječ je o gradu Montecito na Santi Barbari, gdje par ima vilu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ako želite među prvima doznati o čemu se točno radi, putem web stranice se možete prijaviti na newsletter.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ŠTO SE S NJOM DOGAĐA? /

Meghan Markle zabrinuta za Kateino zdravlje: Nekoliko puta ju pokušala kontaktirati

Image
ŠTO SE S NJOM DOGAĐA? /

Meghan Markle zabrinuta za Kateino zdravlje: Nekoliko puta ju pokušala kontaktirati

Za sada nije poznato kakva će biti ponuda brenda, ali u registraciji poslovanja navedeno je da će asortiman obuhvaćati digitalne i tiskane kuharice, pribor za jelo, posuđe, dekantere, salvete, stolnjake, te raznovrsnu hranu.

Podsjetimo, Meghan je od 2014. do 2017. godine vodila lifestyle blog The Tig, na kojem je pisala o svojoj najdražoj hrani i putovanjima, tako da ne bi bilo čudno da i ovoga puta web stranica bude posvećena lifestyle proizvodima.

POGLEDAJTE VIEO: Princ Harry i Meghan Markle opet u središtu pozornosti. Što na sve kaže kralj Charles?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo