Lepa Brena, proslavljena pjevačica i jedna od najpoznatijih glazbenih ikona u regiji, u svojoj 63. godini pokreće novi poslovni poduhvat - brend čarapa pod nazivom 'Lady B'. Nakon uspješne promocije u Beogradu, gdje joj je podršku pružila snaha Aleksandra Prijović, Brena sada svoje čarape promovira u Zagrebu, piše 24 sata.
Na promociji u Beogradu, Brena je izjavila da je ideja za 'Lady B' nastala tijekom pandemije COVID-19. Njen suprug, Slobodan Živojinović, poznatiji kao Boba, bio je ključan u realizaciji ovog projekta.
"Kada sam lomila i cijepala čarape, shvatila sam da želim stvoriti nešto snažno i trajno, baš kao što su žene", izjavila je Brena.
Najavila i koncert
Osim lansiranja svog brenda, Brena je najavila i koncert u zagrebačkoj Areni, koji će se održati 6. prosinca sljedeće godine. "Bit će to jako vruća atmosfera", obećava Brena, aludirajući na energiju sličnu onoj koju donosi njena snaha, Aleksandra Prijović.
Na promociji, Lepa Brena pojavila se u elegantnom ružičastom ženskom odijelu s bijelom košuljom, koje je upotpunila crnom kravatom, simbolizirajući sofisticiranost i samopouzdanje koje njezin brend nastoji promovirati. "Možete se osjećati seksi i sa 60 godina. Više ne bježim od toga", izjavila je Brena.
Boba Živojinović, Brenin suprug, govorio je o asortimanu 'Lady B', ističući raznolikost proizvoda, uključujući termo, push-up, elegantne čarape, kao i modele većih brojeva. Posebno je naglasio Breninu ljubav prema termo čarapama i cilj brenda da podigne samopouzdanje žena. "Želimo da 'Lady B' postane prepoznatljiv brend u cijeloj bivšoj Jugoslaviji i vjerujemo u njezin globalni uspjeh", rekao je Boba. Sve proizvode 'Lady B' izrađuje se u Italiji, a kompaniju su osnovali Brena i Boba, uz podršku njihovog sina Filipa.
POGLEDAJTE OVAJ VIDEO: Aleksandra Prijović održala treću noć zaredom u zagrebačkoj Areni