Influencerica i voditeljica Paula Sikirić ima 22 godine, apsolventica je fizioterapije i na Instagramu imam preko 47.000 pratitelja. Ona je jedna od influencera, tj. osoba koje putem društvenih mreža utječu na svoje fanove direktnim marketingom. To rade tako da na slikama koje objavljuju na društvenim mrežama nose ili hvale proizvode koje im šalju razne kompanije.
To mogu biti odjevne krpice, restorani i sve ostalo što su voljni reklamirati na svojem profilu. Za Paulu je sve počelo kada je objavila atraktivnu fotografiju u kupaćem kostimu uz koju je napisala: 'Obučen ne znači uvijek čedan, a gol ne znači uvijek provokativan'. Na fotografiju je dobila preko 1.000 lajkova, tada je imala oko 10.000 fanova i stigla joj je prva ponuda oglašivača.
'Dobar dan, mi smo ti i ti, možemo li vam poslati svoj proizvod u zamjenu za vaš post?', glasila je ta prva ponuda, nakon koje su zaredale i mnogobrojne druge te je Paula vrlo brzo postala ambasadoricom mnogih modnih brendova, s kojima ima ugovor, kozmetičkih i frizerskih salona, i slično. Njezin je posao napraviti dobru fotku s reklamnim proizvodom ili uslugom, napisati poruku, potpisati oglašivača, i reklama je tu, piše Novi list.
'Nisam prodana duša'
'Od početka prihvaćam samo ponude oglašivača čiji mi se proizvodi sviđaju, koji su 'ja', i nikad, bez obzira na novac, ne primam ono što mi se ne sviđa. Imam svoj modni izričaj, stil koji slijedim, i promoviram samo ono u čemu se dobro osjećam. Nisam prodana duša, nipošto', kaže Paula.
Pauli takav način održavanja profila na društvenim mrežama oduzima puno vremena jer odgovara na oko pedeset poruka dnevno, informira ljude gdje se može što kupiti, pomno slaže objave i fotografije, a kaže da joj se sve na kraju isplati, kako materijalno, tako i nematerijalno.
Kaže da je teško živjeti od takve zarade osim ako se radi bez ikakvih kriterija i prihvaćaju se sve ponude, no da je takav način rada dugoročno vjerojatno neodrživ i kontraproduktivan. Ipak, kaže da si može priuštiti puno više od prosječnih vršnjaka.
Planira diplomirati
Zadovoljstvo u poslu ipak najviše nalazi u komplimentima publike, posebno od žena u tridesetima, koje imaju karijeru, dobar posao ili su čak bivši modeli. Jako cijeni kada joj pohvale outfit, izgled ili žar s kojim radi, a kaže da je i sama u više prilika pomogla mlađim ljudima da se osnaže i steknu samopouzdanje.
I dok se lijepa Paula bavi voditeljskim i influencerskim poslovima, njezini roditelji najviše žele da diplomira, čemu se i sama veseli. Nakon toga misli nastaviti obrazovanje u Rijeci, a privlači je i rad u medijima.